Bomba iz Škode: zapušča jo mož, ki je še novembra Žurnalu24 utemeljeval uspešno vizijo

Foto: MatijaJanežič
Foto: MatijaJanežič
Bernhard Maier zapušča položaj generalnega direktorja znamke Škode, ki se je pod njegovim vodenjem močno okrepila. V ozadju špekulacije, kaj so pravi razlogi za odhod.
Oglej si celoten članek

60-letni Bernhard Maier od avgusta ne bo več vodil znamke Škoda, ki jo je krmaril zadnjih pet let. V tem času je Škoda začela zelo uspešno ofenzivo širjenja prodaje s tremi novimi modeli kodiaq, karoq in kamiq in je na pragu vstopa v električno dobo z modelom enyaq iV.

Maier je znotraj koncerna VW zaposlen od leta 2001, v tem času je imel različne odgovorne vloge, med drugim je vodil nemško vejo znamke Porsche. V zadnjih tednih so ga omenjali prav kot bodočega šefa znamke Porsche, saj naj bi na tem mestu nasledill Oliverja Bluma, ker naj bi slednji zasedel mesto šefa znamke Volkswagen, je pred tedni poročal Auto Motor und Sport. A dogodki so šli v drugo smer in do menjave ne bo prišlo, novi šef znamke Volkswagen bo namreč postal Ralf Brandstätter.

Uradni razlog za sestop Maierja s Škode in njegova morebitna nadaljnja vloga v koncernu nista znana. V izjavi za javnost se je vrhovni šef koncerna VW Herbert Diess zahvalil Maierju za njegovo delo, saj je bilo obdobje zadnjih petih let eno najbolj uspešnih v 125-letni zgodovini Škode. Njegovega naslednika bodo izvolili avgusta na upravnem odboru v skladu s češko zakonodajo.

Nemški finančni časnik Handelsblatt pa piše, da se je Maier s svojo agresivno politiko širjenja Škode zameril pri visokem menedžmentu koncerna, ker je Škoda začela izpodrivati znamko Volkswagen na nekaterih ključnih trgih. Pri tem se je češka znamka zanašala na nižje cene, ki so jih bili sposobni ponujati zaradi nižjih proizvodnih stroškov v svojih čeških tovarnah.

Žurnal24 se je lani novembra z dosedanjim direktorjem Škode Bernhardom Maierjem pogovarjal na premieri nove generacije octavije. Takrat nam je na naše vprašanje, kaj meni o trenjih v koncernu in želji nekaterih, da bi morali Škodo potisniti v smer nizkocenovnika, odgovoril, da je prostora dovolj tako za znamko Volkswagen kot Škodo in dodal:

"Škodo ima zelo jasno tržno strategijo, ki jo oblikujemo v zadnjih letih in se kaže za zelo ustrezno. Ni razloga, da bi kaj spremenili. V skupini neprestano usklajujejo pozicije znamk znotraj nje, vendar ni razloga, da bi Škodo na novo umeščali. Namesto tega ji moramo dati možnost, da izkoristi potenciale za rast, ki jih ima na svetovnem trgu, in da se še dvigne. In pri tem sodelujemo z drugimi znamkami v skupini."

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.