Avto
4365 ogledov

Bomba iz Škode: zapušča jo mož, ki je še novembra Žurnalu24 utemeljeval uspešno vizijo

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf, bernhard maier MatijaJanežič
Bernhard Maier zapušča položaj generalnega direktorja znamke Škode, ki se je pod njegovim vodenjem močno okrepila. V ozadju špekulacije, kaj so pravi razlogi za odhod.

60-letni Bernhard Maier od avgusta ne bo več vodil znamke Škoda, ki jo je krmaril zadnjih pet let. V tem času je Škoda začela zelo uspešno ofenzivo širjenja prodaje s tremi novimi modeli kodiaq, karoq in kamiq in je na pragu vstopa v električno dobo z modelom enyaq iV.

Maier je znotraj koncerna VW zaposlen od leta 2001, v tem času je imel različne odgovorne vloge, med drugim je vodil nemško vejo znamke Porsche. V zadnjih tednih so ga omenjali prav kot bodočega šefa znamke Porsche, saj naj bi na tem mestu nasledill Oliverja Bluma, ker naj bi slednji zasedel mesto šefa znamke Volkswagen, je pred tedni poročal Auto Motor und Sport. A dogodki so šli v drugo smer in do menjave ne bo prišlo, novi šef znamke Volkswagen bo namreč postal Ralf Brandstätter.

Uradni razlog za sestop Maierja s Škode in njegova morebitna nadaljnja vloga v koncernu nista znana. V izjavi za javnost se je vrhovni šef koncerna VW Herbert Diess zahvalil Maierju za njegovo delo, saj je bilo obdobje zadnjih petih let eno najbolj uspešnih v 125-letni zgodovini Škode. Njegovega naslednika bodo izvolili avgusta na upravnem odboru v skladu s češko zakonodajo.

Nemški finančni časnik Handelsblatt pa piše, da se je Maier s svojo agresivno politiko širjenja Škode zameril pri visokem menedžmentu koncerna, ker je Škoda začela izpodrivati znamko Volkswagen na nekaterih ključnih trgih. Pri tem se je češka znamka zanašala na nižje cene, ki so jih bili sposobni ponujati zaradi nižjih proizvodnih stroškov v svojih čeških tovarnah.

Žurnal24 se je lani novembra z dosedanjim direktorjem Škode Bernhardom Maierjem pogovarjal na premieri nove generacije octavije. Takrat nam je na naše vprašanje, kaj meni o trenjih v koncernu in želji nekaterih, da bi morali Škodo potisniti v smer nizkocenovnika, odgovoril, da je prostora dovolj tako za znamko Volkswagen kot Škodo in dodal:

"Škodo ima zelo jasno tržno strategijo, ki jo oblikujemo v zadnjih letih in se kaže za zelo ustrezno. Ni razloga, da bi kaj spremenili. V skupini neprestano usklajujejo pozicije znamk znotraj nje, vendar ni razloga, da bi Škodo na novo umeščali. Namesto tega ji moramo dati možnost, da izkoristi potenciale za rast, ki jih ima na svetovnem trgu, in da se še dvigne. In pri tem sodelujemo z drugimi znamkami v skupini."

 

 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.