Avto
12234 ogledov

Šefa Škode smo vprašali: Bo znamka res postala nizkocenovna?

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf, bernhard maier MatijaJanežič
Na premieri smo imeli možnost na Žurnal24 govoriti s Škodinim direktorjem Bernhardom Maierjem. Govorili smo tudi o tem, ali Škoda s svojimi produkti ogroža Volkswagen.

Škoda octavia je z novo generacijo precej napredovala tako oblikovno kot tudi tehnično in vzbuja občutek, da bi se rada približala volkswagnu golfu. Je to res?

Na to in druga vprašanja v zvezi s prihodnostjo škode octavie in Škode kot znamke nasploh name je na predstavitvi nove škode octavie v Pragi pojasnil Škodin direktor Bernhard Maier.

Kaj lahko za začetek poveste o novi octaviji?

Gre za popolnoma nov avto, ki sicer bazira na platformi MQB, a ima popolnoma nove motorje, predelano notranjost, nov dizajn. Je tudi nekoliko zrasla, a le malo. Prepričan sem, da gre za avtomobil, ki bo nadaljeval uspešno zgodbo octavie.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Je torej octavia avtomobil, na katerega največ stavite?

Gre za krono znamke, naš absolutno najbolj uspešni model. Na vseh trgih, kjer nastopa, je velika uspešnica. Zgodbo bi seveda radi nadaljevali. Prepričan sem, da ima za to vse pogoje. Nova octavia je napredna in popolnoma povezana, ima sodobne varnostne sisteme, imeniten videz, tudi znotraj je nekoliko zrasla in se kakovostno dvignila.

Škoda octavia Ž24 na premieri Avto Takšna je nova škoda octavia in vse to ima!

Vas ni strah, da bi bila nova octavia bolj uspešna od volkswagna golfa?

Gre za precej različna avtomobila, ki sta imenitno osvojila svoje trge. Oba produkta poznam precej dobro in prepričan sem, da si bo golf še naprej uspešno utiral pot, prav tako pa tudi octavia.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf, bernhard maier | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Kaj pravite o govorice, da so se v koncernu odločili, da bodo znamko umestili nekoliko drugače? Da bo postala cenovno ugodna znamka?

Škodo ima zelo jasno tržno strategijo, ki jo oblikujemo v zadnjih letih in se kaže za zelo ustrezno. Ni razloga da bi kaj spremenili. V skupini neprestano usklajujejo pozicije znamk znotraj nje, vendar ni razloga, da bi Škodo na novo umeščali. Namesto tega ji moramo dati možnost, da izkoristi potenciale za rast, ki jih ima na svetovnem trgu, in da se še dvigne. In pri tem sodelujemo z drugimi znamkami v skupini.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Avto Prvi test nove škode octavie!

Octavia je trenutno številka ena v Škodini ponudbi. Bo to ostala tudi v prihodnje, saj izdelujete tudi zelo dobre križance?

Situacija je takšna. V naslednjih dveh do treh letih bodo križanci v ponudbi dosegli okrog štirideset odstotkov, kar je absolutno povprečje v panogi. Vendar pa sem prepričan, da bo octravia po prodajnih številkah v naslednjih letih ostala na prvem mestu. Proizvodnjo smo prilagodili temu in jo proizvajamo s polno paro in maksimalnimi kapacitetami. Tudi, če bi jih lahko prodali več, nas trenutno omejujejo proizvodne zmogljivosti.

Zakaj ne bi še ti preveril, informativni izračun za tvoj avto in se prepričal o prednostih WIZ. Poskusi, nič te ne stane.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf, bernhard maier | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Škode postajajo v Evropi vse bolj priljubljene. Bi lahko Škoda v prihodnosti premagala Volkswagen?

Mislim, da Volkswagen trenutno proda pet ali šestkrat več avtomobilov kot Škoda. To sploh ni vprašanje, saj je trg dovolj velik za obe znamki. Letos je vsa panoga po vsem svetu prodala okrog 80 milijonov avtomobilov. Do 2030 naj bi dosegli 100 milijonov, saj se potrebe po osebni mobilnosti še vedno povečujejo. Veliko prostora je za izboljšave in seveda bi radi imeli nekaj od tega 20-odstotnega prirasta. Ne osredotočamo se na sestrske znamke, ampak so za vse nas je pomembni predvsem tekmeci zunaj skupine. In čaka nas še veliko dela.

Škoda Scala Novo pri nas Avto Scala je češki način, kako konkurenci nalomiti zobe

Octavia je na videz kot manjši superb. Ste to naredili namenoma?

O superbu nismo veliko razmišljali, sa je samosvoj avto, admiralska ladja znamke, ki je veliko daljši, širši in prostornejši avtomobil od octavie. Vendar pa je octavia v svojem segmentu tipična škoda in bo očitno med bolj prostornimi avtomobili v razredu.

Bi denimo v desetih letih lahko superb dobil nadomestek drugačne vrste?

Mislim, da ne. Dokler bo po superbu toliko povpraševanja, bomo več kot zadovoljni, da ga imamo v ponudbi. Vendar pa je octavia avtomobil, ki ima večje proizvodne potenciale in ustreza širšemu občinstvu. Zato bi rekel, da sta oba avtomobila za znamko pomembna in se bolj ali manj dopolnjujeta.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Kaj pa scala? Kakšno je njeno razmerje do octavije?

Scalo smo predstavili v začetku leta, naslednje leto bo na trgu celo leto, vendar pa še nismo predstavili vseh različic. Pomeni, da niso na voljo vsi motorji. Kmalu bomo uvedli motorje na stisnjeni zemeljski plin CNG. Razvija se in si utira svoj prostor. Scala je avtomobil segmenta A, vendar pa sega v njegov zgornji del. To je vedno veljalo tudi za octavio, ki sega v vrh segmenta C, zdaj pa to velja tudi za scalo. S tem je tudi del naše produktne strategije. Vsi avtomobili so v vrhu segmenta in z njimi ponujamo veliko prostornosti in udobja za ugodno ceno.

Škoda kamiq Novo pri nas Avto Najbolj pomemben avto v peskovniku

Kakšna pa je v tem vloga fabije?

Fabia je avto za veliko strank, ki živijo v urbanih okoljih. Poleg citiga je vstopni model v našo znamko in to ji zelo dobro uspeva. Je zelo privlačna in je prodamo več kot smo pričakovali.

Kako pomembni so za Škodo elektrificirani avtomobili?

So zelo pomembni in bodo postali še bolj pomemben del naše ponudbe. Postopoma bomo elektrificirali ves prodajni program. Letos smo začeli s priključno hibridnim superbom in električnim citigom, priključno hibridni različici pa bo seveda imela tudi octavia. Že drugo leto pa bomo predstavili tudi prvi namensko razvit električni avtomobil. Zasnovan bo na koncernski električni platformi MEB in bo na voljo v dveh različicah. Postopoma pa bomo do leta 2025 imeli v ponudbi več kot deset elektrificiranih vozil.

škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Zakaj ne bi še ti preveril, informativni izračun za tvoj avto in se prepričal o prednostih WIZ. Poskusi, nič te ne stane.

Komentarjev 7
  • jakec1575 23:10 16.november 2019.

    Slovani smo dobri, dokler delamo poceni in kvalitetne avtodele. Če slucajno koncni pšrodukt zacne ogrozati kaksno eminenco, pa lastnik poskrbi, da se to zatre v kali. Kdo mislite, da doloca kvaliteto izdelavo v notranjosti? Lastnik. Namesto, da bi dregnil s ...prikaži več konkurecnostjo passata in druge.

  • Avatar ceja
    ceja 17:22 16.november 2019.

    Želite najti dekle za eno noč? Dobrodošli - www.GetMeets.com

  • Kmodri 15:08 16.november 2019.

    Škoda denarja za Škodo.