Ljubljana novo mesto na zemljevidu mlade premijske znamke

Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana Foto: DS DS Store Ljubljana
DS je mlada premijska znamka, ki je tudi v Ljubljani končno dobila svoj razstavni prostor – bolj kot klasičnemu prodajnemu salonu je podobna butikom, kot jih poznamo v Parizu.
Oglej si celoten članek

Znamka DS je tesno povezana s Francijo in Parizom. To je avtomobilska znamka, ki se želi od konkurenčnih premijskih avtomobilskih znamk ločiti po francoski tradiciji visoke mode, kar je opaziti tudi ob vstopu v avtomobilski saloni, oziroma butik, ki je narejen po merah in opremljen z materiali, ki jih narekuje francoski slog in tradicija.

Znamka DS je prisotna že v 41 državah, kjer je do začetka letošnjega leta ustvarila in razvila ekskluzivno distribucijsko mrežo, ki šteje več kot 400 prodajnih mest DS Store širom celega sveta. Zdaj se na ta zemljevid uvršča tudi Ljubljana.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Znamka DS se je namreč rodila v Parizu, mestu luči, visoke mode, razkošja, arhitekture, romantike, veselja do življenja (joie de vivre) in ves ta pariški duh skuša pokazati v svojih vozilih.

NOV VETER DS 7 crossback je novi konkurent audija Q3 in BMW X1

S 1. 3. ima znamka DS, ki je del koncerna PSA oziroma po novem Stellantisa, povsem nov prodajni butik tudi v Ljubljani, na Baragovi ulici 7 za Bežigradom. Pred tem so vozila razstavljali v bližnjem salonu Honde in Mitsubishija. Kot je povedal direktor za znamko DS v Sloveniji Peter Horvat, lahko šele zdaj v polnem obsegu začnejo s prodajo vozil.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Doživetje avta še preden pride v Slovenijo

Posebnost butika je, da je nakupna izkušnja drugačna, saj lahko potencialni kupcev spozna celotno ozadje zgodbe povezano z znamko in nastanka njihovih vozil. Že ob vstopu v salon lahko vonja parfum, ki so ga znani francoski parfumerji razvili posebej za znamko. 

PRIMERJAVA Pri nas avto, ki vrača upanje na romantične čase

Kupci bodo lahko poleg vozil v salonu, s pomočjo digitalnega prikazovalnika (DS Virtual Vision) avto od zunaj in znotraj spoznali, še preden ga bodo lahko razstavili v salonu in si ga bodo lahko tudi konfigurirali po željah. Še to poletje bodo namreč v butiku dobili posebni simulator z virtualnimi očali.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Posebej ponosni pri znamki DS so na svojo zgodovino, zato so v butiku posebno mesto, poimenovali so ga DS Savoir-faire kotiček, ki so ga namenili razstavi materialom, ki jih vgrajujejo v svoja vozila, in orodij, ki jih uporabljajo rokodelci, ki razvijajo nove ideje za avtomobilsko znamko. V vsakem modelu je namreč nekaj rokodelskega, naj bodo to usnjeni sedeži v obliki paščka za ročno uro, ki so izdelani iz enega kosa usnja, t. i. biserni šivi ali kaj drugega.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Avto Ko pride v razred sošolka z unikatnimi športnimi copati

Po poti elektrifikacije

DS je znamka, ki je sploh prva med premijskimi znamkami dosegla cilj povprečje 95 gramov izpusta CO2 na prevožen kilometer poti na prodano vozilo, zato veliko stavijo na svojo linijo E-tenske, ki predstavlja priključne hibride in 100-odstotno električna vozila. Kot je razložil direktor znamke tudi opuščajo ročne menjalnike.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Njihova strategija je ponuditi vozilo za ceno, ki je na ceniku, cenovno pa se umeščajo enakovredno z znamko Audi. Pravijo, da računajo na svoje zveste kupce, ki so v preteklosti že vozili DS5, pa tudi kupce drugih premijskih znamk, Lexus, Audi, BMW in drugih.

Še letos dva nova modela

Kot nam je v pogovoru povedal Horvat, želijo pri znamki tudi v prihodnje s kupci ohraniti tesen stik in ne bodo prodaje preselili na splet, saj meni, da je izkušnja kupca, čeprav se o vozilu do potankosti izobrazi preko spleta, ko vidi vozilo v salonu in ga preizkusi na cesti, nujna. »Mi pri naših vozilih stavimo na emocije. Menimo, da morajo naša vozila kupci doživeti, zato si ne predstavljam, da bi jih prodajali preko spleta,« pravi Horvat.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Avto V premiumski avtomobil sodi premiumska ura

Trenutno imajo v ponudbi dva modela, kompaktni mestni model DS3, ki je na voljo tudi v povsem električni različici E-tense in večji SUV DS7, ki je na voljo tudi kot priključni hibrid. Znamka je sicer pod okriljem Citroëna v preteklosti že ponujala modele DS3, DS4 in DS5, a se zdaj želijo jasno razlikovati od koncernske francoske znamke, predvsem po premijski vsebini, ki jo razstavljajo v butiku. Ta se razprostirana 250 kvadratnih metrih, kjer imajo lahko razstavljena štiri vozila. Znamka, ki je obljubila, da bo vsako leto predstavila po eno nov model, bo že leto v Slovenijo pripeljala večjo limuzino DS9, kasneje letos pa še kompaktno limuzino DS4.

Foto: DS DS Store Ljubljana

Pripravili so tudi akcijsko ponudbo za kupce. Za tiste, ki bodo naročili vozilo iz zaloge, bodo podarili darilno kartico z gorivom z dobroimetjem v višini 1.000 evrov, za modele z oznako E-tense pa so skupaj s SKB banko pripravili posebno financiranje, ki znižuje obrestno mero.

Letos imajo v načrtu prodati 60 vozil na slovenskem trgu. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.