Na slovenskih cestah smo preizkusili naprednega mercedesa

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E
Mercedes razred E pri nas v klasični različici in kot kombi z ogromnim prtljažnikom in dodatnima sedežema za otroke.
Oglej si celoten članek

Slovenski uvoznik je v Slovenijo pripeljal prenovljeni mercedes-benz razreda E, ki bo tudi pri nas na voljo s sedmimi priključnimi hibridi in novim vrstnim šestvaljnikom.

Kot se spodobi za model, ki se uvršča v razmeroma konservativen zgornji srednji razred in mu ostaja zvestih kar 80 odstotkov lastnikov, ki ga enkrat kupijo, doslej pa jih je na ceste zapeljalo že več kot 14 milijonov, so oblikovne spremembe bolj diskretne narave. Odražajo se v preoblikovanih žarometih, novem odbijaču in  razširjeni maski spredaj ter drugačni zadnjih lučeh.

Pametni gospod Gospod mercedes si je dal polikati obleko

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E

V notranjosti izstopa predvsem zadnja generacija infozabavnega vmesnika MBUX, ki se predvaja preko digitalnih zaslonov s posodobljeno grafiko. V osnovi sta pred voznikom dva zaslona z diagonalo 10,25 palca, možna pa je tudi nadgradnja z 12,3-palčnima. Omogočata dostop do pestrosti vsebin in funkcij, ki jih je sicer mogoče upravljati tudi z drsno ploščico na sredinski konzoli, glasovno ali s kretnjami.

Avto Preverili smo, kaj se je Mercedes naučil v šestih letih

Pestra oprema

Omeni velja tudi novi volanski obroč, ki zazna tudi, da se ga voznik iz zaupanja v polsamodejno vožnjo ne dotika. Voznika lahko med vožnjo razvaja tudi različni vmesniki za sprostitev, kakršni so denimo masažni sedeži, tako kot doslej je kabriolet med drugim še naprej opremljen z napravo za gretje vratu airscarf.

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E

Omenimo še, da sta v kombi različici še naprej na voljo dva dodatna sedeža v prtljažniku, na katerih lahko sedita otroka. Prtljažnik v kombiju sicer dosega prostornino 1830 litrov, v osnovi pa je velik 640 litrov, kar je 100 litrov več kot v limuzini. Ostaja tudi različica all-terrain, pri kateri lahko podvozje spustimo za 15 in dvignemo za 20 milimetrov, pri vseh različicah a je na voljo tudi zračno vzmetenje.

Avto Novi mercedes razreda S bo zares poskrbel za vas

Sedem hibridov

Pod motornim pokrovom bo lahko ena izmed kar sedmih različic priključno hibridnih pogonskih sklopov. Bencinski motorji bodo segali od 115 do 270 kilovatov, dizelski pa od 118 do 243 kilovatov. Izstopa predvsem novi 3-litrski turbobencinski šestvaljnik M256, ki bo prvič na voljo v tem modelu. Izboljšan je tudi 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki so ga optimizirali za uporabo s sistemi ISG.

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E

Razred E bo pri nas na voljo za najmanj 51.900 evrov za osnovno limuzino E 200 d. Za kombi T bo treba doplačati 3.500 evrov, za all-terrain pa 6.000 evrov. Kdor bolj ceni individualnost, bo moral za kupeja odšteti najmanj 57.570 evrov, ljubitelji prepiha med vožnjo pa bodo morali za kabriolet k temu dodati še približno 6.000 evrov.

Avto Vozili smo povsem električni Mercedesov velikoprostorec

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz razred E

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.