Avto
3849 ogledov

Novi mercedes razreda S bo zares poskrbel za vas

nercedes-benz razred S
1/25
Daimler
Daimler je drugi šolski dan izkoristil za predstavitev svoje nove admiralske ladje, razkošne limuzine razreda S, za katero predsednik uprave Olla Källenius pravi, da je ikona razkošnih limuzin in srce njihove znamke, za katero je prepričan, da bo spet ustregla pričakovanjem uporabnikov razkošnih limuzin.

Za Marcedesov najbolj razkošni in najbolj sodobni avtomobil se spodobi, da nastaja tudi v najsodobnejši tovarni. Zgradili so jo v svojem domačem kraju v stuttgartskem predmestju Sindelfingen. Factory 56, kot se imenuje, omogoča povsem ogljično nevtralno proizvodnjo pri kateri v primerjavi s konvencionalnimi tovarnami prihranijo tudi do dvajset odstotkov energije. Tovarna z najsodobnejšo opremo zagotavlja tudi brezhibno kakovost proizvodnje, s katero uporabnikom, kot je poudaril Källenius, zagotavljajo paket brez skrbi.

nercedes-benz razred S | Avtor: Daimler Daimler

Spremembe, ki jih je bilo deležno dojemanje avtomobila v zadnjem času, je Källemius poudaril tudi z besedami, da je nekoč bil čarobni trenutek v proizvodnji tedaj, ko so v avtomobil vgradili motor, danes pa najbolj čarobni trenutek predstavlja spoj karoserije in možganov avtomobila v obliki uporabniškega vmesnika MBUX.

MBUX, mercedes-benz, daimler To znajo Avto Avtomobil, ki vam zrecitira osebni horoskop

Najpametnejši mercedes doslej

Dodal je, da je z najsodobnejšim sistemom MBUX opremljeni mercedes razreda S postal najpametnejši mercedes kdajkoli, svojim potnikom pa vzbuja občutek, da sedijo v varnem prostoru in da je za njih zares dobro poskrbljeno. Daimler je uporabniški vmesnik sicer prvič predstavil v mercedesu razreda A, v razred S pa prihaja že v svoji drugi generaciji.

Če je bil v dosedanjih modelih vmesnik MBUX namenjen predvsem vozniku in sovozniku, bo v razredu S, kjer bo poudarek tudi ali celo predvsem na potnikih zadaj, uporabo z največ petimi zasloni ločeno omogočal na vseh sedežih. Voznikov zaslon bo na voljo tudi tridimenzionalno, zanj pa ne bo potreboval posebnih očal, vsi potniki pa si bodo lahko svoje potovalno okolje prilagodili tudi povsem po svoje, kar bo denimo zagotavljal tudi zmogljiv 4D zvočni sistem.

nercedes-benz razred S | Avtor: Daimler Daimler

Vmesnik bo ločil tudi posamezne govorce, zato bodo lahko govornega asistenta »Hey Mercedes« tudi uporabljali vsi potniki. Med drugim bo mogoče preveriti pri govornem vmesniku preveriti tudi, če smo denimo v stanovanje ugasnili vse luči ali če ga nismo pozabili zakleniti, seveda pa bo zato moralo stanovanje biti povezano s spletom.

Avto Zračne blazine za potnike na zadnjih sedežih

MBUX bo skrbel tudi za varnost in sicer z omrežjem avtomobilskih sistem in tipal. Voznika bo denimo aktivno opozarjal na dogajanje v mrtvem kotu, preverjal bo voznikov pozornost in stanje varnostnih pasov in otročkih sedežev, prav tako pa bo lahko voznik preko svojega zaslona skrbel tudi za vsebine na zadnjih zaslonih, če bodo tam denimo sedeli njegovi otroci. Seznam možnosti pa s tem še zdaleč ni zaključen, saj bodo denimo – zaenkrat le na Kitajskem - potniki lahko na dom naročili tudi hrano iz priljubljene restavracije.

nercedes-benz razred S | Avtor: Daimler Daimler

Nenazadnje pa bo za dobro počutje vseh v kabini skrbelo tudi kar deset programov masažnih sedežev, filtracija in ionizacija zraka ter dovajanje prijetnih dišav. Nastavitvam prednjih sedežev je denimo namenjenih kar devetnajst elektromotorčkov, zato bo voznik gotovo našel najbolj ugodno.

Varno svetlobno vodstvo

Velik pomen so posvetili tudi oblikovanju notranjosti, v kateri voznikov zaslon denimo vzbuja občutek, kot da lebdi v prostoru, prav tako a tudi osvetlitvi kabine, ki vozniku s prilagajanjem svetlobe lahko pomaga pri vožnji, denimo tako, da ga v primeru, ko je promet zelo eratičen, varno vodi skozenj.

Mercedes-Benz vision AVTR Avto Mercedes s konceptom pokazal nov material, ki ga je v izobilju

Za varnost sicer v razredu S prvič skrbijo tudi zračne vreče za potnike na zadnji klopi, projekcijski zaslon s prikazom obogatene resničnosti in pa asistenčni sistemi, s katerimi so se že močno približali zahtevam avtonomne vožnje tretje ravni. Kot je poudaril Källenius, bodo konec prihodnjega leta v avtomobilih ponudili tudi tehnične elemente za avtonomno vožnjo četrte stopnje, kar pa ne pomani, da jih bo mogoče tudi uporabiti, saj je to odvisno tudi od razvoja cestne infrastrukture in seveda prometnih predpisov, ki bodo morali uporabo dovoliti.

nercedes-benz razred S | Avtor: Daimler Daimler

Tudi priključni hibrid in električni

Na predstavitvi so poudarili tudi, da je novi mercedes razreda S velik avtomobil, ki v dolžino odvisno od različice meri 5,179 ali 5,289 metra, s čimer je zrasel za 54 oziroma 34 milimetrov, vendar pa je tudi okreten, za kar med drugim v tem razredu prvič skrbi štirikolesni volan. Po zaslugi zadnjega volana se lahko zadnja kolesa v obe smeri zasukajo za do deset stopinj, kar med drugim pripomore tudi k dva metra manjšemu polmeru obračalnega kroga. Za dobro lego na cesti in udobje bo skrbel tudi na 48-voltni tehnologiji zasnovan sistem podvozja, ki bo lahko v primeru bočnega trga tudi dvignil bok, da bo izpostavljen njegov najbolj trdni del.

Mercedes-Benz MBUX Razkritje Avto Nova realnost v avtomobilih

Motorje na notranje zgorevanje bodo zastopali 3-litrski vrstni šestvaljniki, bencinski z močmi 270 in 320 kilovatov in dizelski z močmi 210 in 243 kilovatov, pozneje pa pride tudi motor V8 z 48-voltnim integriranim starterjem-generatorjem. Leta 2021 pride tudi priključni hibrid, o katerem so povedali le to, da bo omogočal 100 kilometrov električne vožnje, razred S pa bo na voljo tudi kot mercedes EQS z električnim pogonom in dosegom okrog 700 kilometrov. A o tem bomo, kot so povedali na virtualni predstavitvi, več zvedeli pozneje.

nercedes-benz razred S | Avtor: Daimler Daimler

Mercedes razred E volanski obroč Mercedes Avto Mercedesov novi volan zazna dotik
Komentarjev 1