Panamera je rojena

Foto: Žurnal24 Čeprav je popolnoma nov avtomobil v novem razredu, pa panamera ostaja nezamenlji
Porsche je končno razkril nov model, s katerim vstopa v razred limuzin. Natančneje v razred prestižnih kupejevskih limuzin, kjer so svoje prvake že napovedali tudi drugi proizvajalci.
Oglej si celoten članek

Model panamera bo na prodaj konec poletja 2009, Porsche pa je po mesecih ugibanj fotografije serijske različice predstavil že zdaj. Kot pravijo v družbi, je avtomobil zasnovan kot potovalno športno vozilo, ki na značilen porschejevski način združuje športno vozno dinamiko, prostorno in prilagodljivo notranjost ter udobje.

 

Ime

Panamera je ime dobila po dirki Carrera Panamera, ki je dala ime že maloserijskemu modelu carerra. Idejo o štirivratni limuzini so v Porscheju pripravljali vse od leta 1991.

Panamera je dolga skorajda pet metrov (4.970 mm), široka je 1.931 mm, visoka pa 1.418 mm. Slog in detajli se po prepričanju tovarne skladajo s Porschejevo filozofijo, čeprav se bodo v javnosti o tem verjetno še nekaj časa kresala mnenja.

Tako ima panamera namesto klasične mreže hladilnika izrazito oblikovane odprtine za dovod zraka. Koloteki in dolg pokrov pokrova motorja posnemajo značilno linijo sprednjega dela serije 911. Reže na pokrovu motornega prostora potekajo v obliki črke V, pa tudi zadnje steklo je značilnost, ki jo pogosteje vidimo pri športnih avtomobilih. Tukaj so še izrazito mišičasti boki nad zadnjimi kolesi, dinamični lok kupejevske strešne linije in markantni izpušni cevi.
Udobno in zmogljivo

Panamera obljublja veliko mero udobja za vse štiri potnike, dovolj naj bi bilo prostora tudi za prtljago. Za novi, peti Porschejev model so nekoliko prilagodili tudi motorje.  Šest- in osemvaljniki imajo razpon moči od 221 kW (300 KM) do 368 kW (500 KM), vsi imajo neposreden vbrizg goriva, nekateri seveda tudi turbopolnilnik. O dizlu se vsaj na glas še ne govori, zagotovo pa bo na ceste prišla hibridna različica.


Prenos moči omogoča šeststopenjski ročni menjalnik ali Porschejev sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Z zadnjim pogonom so ji inženirji zagotovili športne vozne lastnosti, za doplačilo bo na voljo tudi štirikolesni pogon. V skladu s tradicijo bodo osnovni različici družbo delali še modeli S, 4S in najmočnejši turbo.

Podrobnejše informacije o motorjih, opremi in cenah bodo sledile v naslednjih mesecih. Čeprav je bilo sprva predvideno, da bo prvič na ogled v Ženevi, pa so javno predstavitev preložili na aprilski salon v Šanghaju. Na leto bodo v tovarni v Leipzigu izdelali 20.000 primerkov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.