Polo: turbina, 140 KM in poraba 4,5 litra

Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT
Volkswagen je polo BlueGT, ki obljublja povprečno porabo 4,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, predstavil že marca letos na avtosalonu v Ženevi. V Nemčiji ga cenijo pod 20 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Polo BlueGT pod motornim pokrovom skriva 1,4-litrski turbobencinski štirivaljni motor s 103 kilovati (140KM) in navorom 250 Nm. Ima tudi start/stop sistem in ACT sistem za deaktivacijo valjev. To pomeni, da je sposoben izklopiti dva valja, kar bistveno pripomore k nižji porabi. Dva valja v motorju prenehata delovati, ko so vrtljaji motorja med 1.400 in 4.000 na minuto. Ko voznik spet močneje pohodi stopalko za plin, se valja znova vklopita. V kombinaciji s sistemom start/stop lahko v idealnih pogojih prihranimo do dva litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Po tovarniških podatkih tak polo od 0 do 100 km/h pospeši v 7,9 sekunde, doseže najvišjo hitrost 210 km/h, v povprečju pa porabi 4,6 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, v zrak pa izpusti 107 gramov CO2 na prevožen kilometer (v različici z ročnim menjalnikom). Če je pogonski agregat kombiniran s sedemstopenjskim DSG menjalnikom z dvojno sklopko, je poraba nižja za 0,1 liter, emisije CO2 pa zmanjšane za dodatna dva grama.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo BlueGT Polo BlueGT je dobil nova 17-palčna aluminijasta platišča, oznake GT in Bluemotion, dve izpušni cevi, spremenjene odbijače, zadnji strešni spojler, zadnji difuzor, za nameček pa so ga za 15 milimetrov približali k tlom. V notranjosti izpostavljamo športne sedeže spredaj, volan, oblečen v usnje, oprema pa med drugim vključuje tudi tempomat in ESP.

Cene za polo BlueGT se v Nemčiji začnejo pri 19.650 evrih, za petvratno različico je treba doplačati 750 evrov. V prodajne salone naj bi zapeljal v zadnji četrtini leta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.