Šokantno: novi fiat punto bo imel francosko šasijo

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Združitev koncerna FCA in skupine PSA še ni povsem dokončana, vendar pa je nekaj že gotovo: prihodnji kompaktni modeli koncerna FCA bodo nastajali na platformah skupine PSA.
Oglej si celoten članek

Skupina PSA si je namreč z modularnima platformama CMP in VMP namreč zagotovila močno osnovo za vozila z motorji na notranje zgorevanje, hibride in električne avtomobile, s čimer se strinjajo tudi v koncernu FCA. Revija Automotive News je namreč objavila priporočilo koncerna FCA svojim dobaviteljem, v katerem so jim sporočili, da menijo, da bi francoski platformi lahko bila dobra osnova za njihove modele. V okrožnici so dodali, da si ne prizadevajo več za razvoj lastne modularne platforme za kompaktna vozila.

Avto Četrti največji avtomobilski koncern bo Stellantis

Foto: instagram Alfa romeo tonale

Vrnitev v segment B

Podvozji, ki smo ju že lahko preskusili na peugeotu 208, opel corsi, peugeotu 2008 ali DS3 crossbacku ter citroënu C5 aircrossu, peugeotu 3008 ali DS 7 crossbacku, bi tako lahko postali osnova tudi za naslednike fiata punta in alfa romea mita ali alfa romeo giuliette in fiata tipa, prav tako pa tudi nekaterih chryslerjev.

Kljukali smo Moderni mali avtomobili - koliko kljukic za 208?

To je tudi prvi in verjetno najbolj pričakovan skupni korak skupine Stellantis, ki je nastala z združitvijo koncerna FCA ion skupine PSA. Korak je seveda pomemben predvsem za znamki Fiat in Alfa Romeo, ki sta bili predvsem v segmentu B do sedaj daleč za tekmeci, saj jim z zastarelimi modeli nista mogli iti v korak. Po zaslugi francoske platforme bi jih lahko v naslednjih nekaj letih končno dohiteli. Po načrtih koncerna FCA naj bi v prihodnosti sicer na leto izdelali do 400 tisoč avtomobilov s platformo CMP in njenim električnim derivatom e-CMP.

Foto: Saša Despot Fiat tipo karavan

Kaj lahko pričakujemo?

Koncern FCA sicer še ni objavil načrtov o prihodnosti v segmentu kompaktnih vozil, vendar pa je prišlo na dan že več namigov, kaj lahko pričakujemo. Med drugim načrtujejo novega fiat punta, ki bo gotovo dobil tudi električno različico, prav tako pa tudi naslednika tipa, ki naj bi dobil bolj križanski značaj. Glede ena to, da gre za model spodnjega srednjega razreda, bodo pri njem uporabili večjo platformo VMP. Fiat 500 bo za nekaj preživel, vendar zgolj kot Fiatovo dediščina iz obdobja pred Stellantisom. Po njegovem odhodu v pokoj bo Fiat verjetno zapustil avtomobilski segment A.

Test Brez servisa slika ni popolna

Kaj pa Alfa Romeo? Milanska znamka naj bi dejansko predstavila novi majhen avtomobil, ki bo zasnovan na platformi CMP. Govori se tudi o majhnem križancu, pri katerem bo šlo za pomanjšano različico študije tonale. Študija tonale bo sicer v polni velikosti uresničena kot križanec, ki bo zasnovan na platformi VMP.

Foto: Anže Petkovšek Fiat 500 abarth

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.