Štirje letni časi

Foto: Žurnal24 Eos je celovito oblikovan avtomobil. V primerjavi s tekmeci ima nekoliko manjši Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Pri eosu navduši njegova uporabnost ne glede na temperature. Ljubezen na prvi pogled nekoliko ohladi pogled na ceno, ki dokazuje, da je poceni danes težko uživati.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: posrečena združitev kupeja in kabrioleta, 
streha, motor, sedenje.

Minusi: mestoma neaktualna notranjost, prostornina prtljažnika

Ob prehodu v hladnejši del leta smo preizkusili vstopni model eosa z motorjem 1,4 TSI. V osnovi je avtomobil dobro založen z vsem, kar znamki in razredu pritiče, vseeno pa smo glede na namembnost pogrešali tudi kakšno funkcionalno malenkost, recimo ogrevanje sedežev.

Eos tudi po dveh letih proizvodnje deluje svežo in je v primerjavi s tekmeci (opel astra twintop, ford focus CC ali renault megane CC) med najbolj skladno oblikovanimi, ne glede na to, ali je streha nad glavo ali ne.

Tako kot podvozje si tudi notranjost deli z golfom, kar je s stališča ergonomije nasplošno zelo pohvalno, pomisleki pa nastanejo glede njenega ukroja ter nekaterih manj všečnih rešitev, kot sta recimo oblika in modra osvetlitev merilnikov, ki so preveč očitno iz prejšnje generacije volkswagnov. Dobro oceno zaslužita tudi v tkanino oblečena sedeža, ki nudita udobje na daljših poteh in bočni oprijem športnejšega tipa, nimata pa ledvene opore. Zadnja sedeža po pričakovanjih zagotavljata zadostno udobje le otrokom in nižjeraslim, a roko na srce, lahko bi bilo še precej slabše. Volanski obroč je velik, kar priča, da ni namenjen le zahtevni moški roki. Trdota vrtenja se prilagaja hitrosti vožnje.


Streha z več funkcijami

Bistvo eosa je v zložljivi trdi strehi. V prtljažnik jo hidravlika ob striktno mirujočem avtomobilu pospravi v nekaj manj kot pol minute. Hvalimo uporabnost, saj se je ob prehodnih temperaturah mogoče zadovoljiti že z odprtjem zgolj njenega steklenega dela nad glavo. Zložena streha v prtljažniku pušča na voljo le 205 litrov prostora, pa tudi dostop do prtljage je v tem primeru delo za vešče prste. Ko je streha dvignjena, ga je na razpolago uporabnih 380 litrov.

Glasen piš vetra ob spuščeni strehi je neizogiben, poleg dvignjenih stekel ga pomaga odpravljati še zložljiva mreža. Hrup v notranjosti je ob dvignjeni strehi nizek tudi pri večjih hitrostih.


Zmogljivo in ekonomično

Vstopni prisilno polnjeni 1,4 TSI-motor z 90 kilovati nudi dovolj moči, da razmišljanje o močnejših izvedenkah za povprečno zahtevnega kupca ni potrebno. Sama moč se prek tekočega menjalnika dobro razporeja na asfalt. Pohvale si zasluži tudi ekonomičnost motorja, ki se je pri merjenju zelo približala na prvi pogled hvalisavim tovarniškim napovedim, nižjim od sedmih litrov. Lega na cesti je pričakovana, karoserija je tudi ob spuščeni strehi dovolj toga.

Vstopni eos je ocenjen na 24.522 evrov, kar ni ravno malo, je pa glede na vgrajeno tehnologijo v primerjavi s konkurenti logično. Za ta denar kupec dobi moderno motoriziran avtomobil, ki ga bo vozil iz uživaških in ne športnih vzgibov, lahko pa ga bo uporabljal ne glede na letni čas, še najraje seveda poleti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.