Teh štirih otroških sedežev v avtu ne priporočajo

Foto: AMZS
Foto: AMZS
Zadnji test varnosti sedežev je pokazal, da na trgu ni brezhibnih otroških sedežev, med 20 testiranimi sedeži pa so bili tudi štirje taki, ki jih nikakor ne priporočajo umestiti na nakupni seznam.
Oglej si celoten članek

Nemški avtomobilski klub ADAC je pred 53 leti opravil in objavil prvi test otroških varnostnih sedežev, ki so bili takrat širši javnosti nepoznan pripomoček za varnejši prevoz otrok v avtomobilih. V petih desetletjih, v katerih so k testiranju teh pomembnih pripomočkov za večjo prometno varnost pristopili številni drugi avtomobilski klubi (AMZS pri njem sodeluje že več kot 20 let) in potrošniške organizacije, se je uveljavil kot bistveno pomagalo staršem, ki želijo svoje otroke v avtih prevažati čim bolj varno in ki se znajdejo pred nepregledno izbiro sedežev.

Avto Vožnja na zadnjih sedežih bo povsem drugačna

Foto: AMZS AMZS test otroških sedežev

Foto: AMZS AMZS test otroških sedežev Foto: AMZS AMZS test otroških sedežev

Testi, ki jih izvajajo neodvisne avtomobilske organizacije oziroma klubi po Evropi so vodilo do varnega nakupa. Drugi del letošnjega testa (rezultate prvega najdete tukaj), pri katerem so strokovnjaki preizkusili in ocenili 20 otroških varnostnih sedežev, med njimi tudi slovenski avtoklub AMZS, razkriva, da se kupci ne smejo zanašati zgolj na obljube izdelovalcev. Ti sicer upoštevajo rezultate testov in se trudijo pri odpravi pomanjkljivosti, a še vedno ne uspejo izdelati brezhibnega sedeža. Od 20 sedežev jih je 11 dobilo oceno dobro, pet pa zadovoljivo. A hkrati so štirim sedežem podelili oceno slabo, kar pomeni, da ne priporočajo njihovega nakupa, saj so pomanjkljivosti tolikšne, da lahko ogrozijo varnost otrok.

Avto Po fitnesu prepoteni v avto? Kaj se zgodi sedeži?

Foto: AMZS AMZS test otroških sedežev

Na testu temeljito sedeže preizkusijo v štirih glavnih kategorijah – varnosti, upravljanju, ergonomiji in morebitni vsebnosti škodljivih snovi – tako morajo pri varnosti sedeži prestati preskusne trke (čelne in bočne), pri upravljanju se posvetijo namestitvi sedeža v avtu, pri ergonomiji z otroki preverijo udobje sedenja v sedežih, na koncu pa izmerijo še vsebnost škodljivih snovi, pojasnjujejo pri Motoreviji, kjer v zadnjem testu posebej izpostavljajo smiselnost najrazličnejših pripomočkov in dodatkov.

Avto Zakaj imajo nekateri kolesarski sedeži sredinske luknje, drugi pa ne?

Opozorilo pediatrov Pozor, veliko primerov smrti v avtosedežih, pa ne v avtu

Slednji naj bi preprečili najpogostejše težave pri prevozu otrok v otroških varnostnih sedežih, kot so dodatki, ki preprečujejo, da bi se otrok sam odpel, dodatki, ki olajšajo spanje otrok, ali dodatki, ki olajšajo pripenjanje otrok in sedežev oziroma dodatki za večje temperaturno udobje otrok. Pri AMZS in drugih avto klubih ugotavljajo, da gre večinoma zgolj za prazne obljube.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.