Umirjeno in preudarno

Foto: Žurnal24
Hyundai i30 je udoben avtomobil, ki ponuja brezskrbno vožnjo na primerni ravni po konkurenčni ceni.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: cena, opremljenost, uporabnost, poraba

Minusi: motor, lega v ovinkih, hrup v višjih vrtljajih

i30, ki je nasledil model accent, se hoče znebiti ugleda igralca s spodnje polovice lestvice v nižjem srednjem razredu in prepričati več novih evropskih kupcev. Po videnem sodeč mu to lahko zelo hitro uspe. Evropejcem po volji naj bi bila ukrojena že zunanja oblika, pri kateri pa se v nekaj elementih (sprednje luči, bok) prepoznajo poteze modelov prestižnejših znamk. Kar ni niti malo slabo.

Notranjost avtomobila v testnem modelu kljub vstopni opremi life deluje razgibano in je kakovostne izdelave, stikala so priročna. Dobra stran volana, ki je na tej ravni opreme nastavljiv le po višini, je njegova odebeljenost, minus pa uporabljeni material. V roke lepo sede prestavna ročica, ki pa se rada zatika. Sedeži so povprečni, na daljših progah se jim pozna mehkoba, dobra pa je preglednost iz avtomobila. Modra barva na armaturni plošči ponoči doda svoj čar vožnji, a za voznika takrat postanejo merilniki preslabo berljivi. Standardna oprema so med drugim še ročna klima, potovalni računalnik, hlajen predal, MP3 radio z USB vmesnikom in upravljanjem ob volanu, ABS in EBD ter šest zračnih blazin.

Prostora 4,2 metra dolg avtomobil ponuja dovolj, tako spredaj kot zadaj, tudi odlagališč za drobnarije je kar precej. Uporabnost zaokrožuje še lepo obdelan prtljažnik, ki ga je v osnovi za 340 litrov, ob podiranju zadnje klopi naraste na 1.250 litrov.

Notranjost je priročna, prostora za odlaganje stvari je precej. © Andrej Leban

 
Brez pretiravanja se lepo pelje
V praksi avtomobil ni namenjen dirkačem po srcu, saj 1,4-litrski motor in podvozje dokaj hitro pokažeta svoje meje. 80 kilovatov je pri nižjih obratih tudi po zaslugi prestavnih razmerij bolj lene sorte, svoj vrhunec pokažejo šele pri 6.200 obratih, ko je tudi v potniški kabini že zelo hrupno. Se pa zato motor odkupi z dobro porabo med 6,5 do 7 litrov na 100 kilometrov ob zmerni vožnji. V ovinkih je kar nekaj nagibanja, ob pretiravanju hitro občutimo uhajanje sprednjega in zadnjega konca, pogrešali smo tudi več informacij na volanu. Podvozje se sicer dobro spozna na udobno premagovanje cestnih neravnin.


Da strnemo, avtomobil ima pri iskanju kupcev kljub nekaterim kompromisom v rokavu veliko adutov, eden izmed še neomenjenih je tudi triletna garancija brez omejitve kilometrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.