PLUSI, MINUSI |
Plusi: cena, opremljenost, uporabnost, poraba Minusi: motor, lega v ovinkih, hrup v višjih vrtljajih |
Notranjost avtomobila v testnem modelu kljub vstopni opremi life deluje razgibano in je kakovostne izdelave, stikala so priročna. Dobra stran volana, ki je na tej ravni opreme nastavljiv le po višini, je njegova odebeljenost, minus pa uporabljeni material. V roke lepo sede prestavna ročica, ki pa se rada zatika. Sedeži so povprečni, na daljših progah se jim pozna mehkoba, dobra pa je preglednost iz avtomobila. Modra barva na armaturni plošči ponoči doda svoj čar vožnji, a za voznika takrat postanejo merilniki preslabo berljivi. Standardna oprema so med drugim še ročna klima, potovalni računalnik, hlajen predal, MP3 radio z USB vmesnikom in upravljanjem ob volanu, ABS in EBD ter šest zračnih blazin.
Prostora 4,2 metra dolg avtomobil ponuja dovolj, tako spredaj kot zadaj, tudi odlagališč za drobnarije je kar precej. Uporabnost zaokrožuje še lepo obdelan prtljažnik, ki ga je v osnovi za 340 litrov, ob podiranju zadnje klopi naraste na 1.250 litrov.
V praksi avtomobil ni namenjen dirkačem po srcu, saj 1,4-litrski motor in podvozje dokaj hitro pokažeta svoje meje. 80 kilovatov je pri nižjih obratih tudi po zaslugi prestavnih razmerij bolj lene sorte, svoj vrhunec pokažejo šele pri 6.200 obratih, ko je tudi v potniški kabini že zelo hrupno. Se pa zato motor odkupi z dobro porabo med 6,5 do 7 litrov na 100 kilometrov ob zmerni vožnji. V ovinkih je kar nekaj nagibanja, ob pretiravanju hitro občutimo uhajanje sprednjega in zadnjega konca, pogrešali smo tudi več informacij na volanu. Podvozje se sicer dobro spozna na udobno premagovanje cestnih neravnin.
Da strnemo, avtomobil ima pri iskanju kupcev kljub nekaterim kompromisom v rokavu veliko adutov, eden izmed še neomenjenih je tudi triletna garancija brez omejitve kilometrov.