POMP Forum 2013 zaznamoval prihod svetovno priznanih gostov!

Foto: Žurnal24 Pomp Foto: Žurnal24 Pomp2 Foto: Žurnal24 Pomp3 Foto: Žurnal24 Pomp4
V četrtek, 19. septembra 2013, so na POMP Forum konferenci v Klubu CD v Ljubljani podelili slovenske letne nagrade za največje dosežke s področja vsebinskega marketinga, imenovane POMP. Prav tako je žirija med vsemi prijavljenimi deli določila tudi nagrado za posebne dosežke in nagrado za najboljši slovenski projekt leta.
Oglej si celoten članek

Sedemčlanska žirija, ki jo je vodil Nenad Senić, je pri prijavljenih delih ocenjevala inovativnost, kreativnost, uporabnost ter kakovost vsebine. Osredotočili so se tudi na to, kako vsebina dopolnjuje  ali izboljšuje ponudbo blagovne znamke, kako relevantna je za ciljno skupino, ki ji je namenjena, še posebej pa, kako učinkovito je uporabljena kot del dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Za najboljšo tiskano revijo so izbrali Akrapovič Lifestyle magazine podjetja Akrapovič, za najboljši medij internega komuniciranja pa Obzornik International Zavarovalnice Triglav. Najboljše letno poročilo je Poročilo o omrežni varnosti za leto 2012 javnega zavoda Arnes. Najboljši digitalni medij je Telemachova digitalna revija Telemag. Najboljšo aplikacijo ima Petrol, na družbenih omrežjih pa najboljše komunicirajo Ekologi brez meja (@ocistimo).

Veliki pomp za projekt leta na področju vsebinskega marketinga je prejel center SI-CERT, ki deluje pod okriljem Arnesa, nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga pa je dobil Abecednik (Miha Knavs, s.p.) za kratke jezikovne nasvete, podane v obliki mesečnih e-novic.

Na letošnji že 4. mednarodni konferenci s področja vsebinskega marketinga so se zbrali vrhunski tuji strokovnjaki:

  • Frank Rose, Deep Media, ameriški poznavalec digitalnih ritualov sveta in avtor prodajne uspešnice The Art of Immersion.
  • Rainer Burkhardt, Kircher-Burkhardt, direktor ene najbolj uspešnih, zanimivih in inovativnih nemških agencij, ki pri svojem delu sodeluje z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami.
  • Kitty Finstad, August Media, glavna urednica londonske agencije za content marketing, ki med drugim izdaja tudi večkrat nagrajeno korporativno revijo Ikea Family.
  • Prof. dr. Clemens Koob, Zehnvier, generalni direktor švicarske svetovalne marketinške družbe, ki je predstavil osnovne principe in različne možnosti za doseganje večje učinkovitosti korporativnih medijev.
  • Paul Kurzeja, Redwood, nekdanji kreativni direktor revije Wallpaper, danes pa kreativnega direktor agencije Redwood, največkrat nagrajene londonske agencije za content marketing.
Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.