»Vse naše aktivnosti imajo skupen cilj: ustvarjanje ljubezni do znamke«

Foto: Arhiv SOZ/SOF
Foto: Arhiv SOZ/SOF
Claudia Navarro, ki je odgovorna za pripravo marketinških strategij vseh ključnih znamk Coca-Cole v 23 državah, bo gostja letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu.
Oglej si celoten članek

Claudia Navarro pravi, da je Coca-Cola znamka, v katero se lahko zaljubiš. »Tako kot v vsakem razmerju, vas mora očarati to, za kar se znamka zavzema. Pri Coca-Coli sta to optimizem in sreča. Tako se vedno lahko zanesete na to, da vam bo Coca-Cola pričarala nasmeh na obraz ter vas spomnila na preproste stvari, ki v življenju štejejo, in na to, kaj je resnično pomembno: čas s prijatelji in družino, dajanje in občutek pripadnosti,« poudarja Claudia Navarro.

Letošnji Slovenski oglaševalski festival udeležencem obljublja obilico priložnosti za mreženje in izmenjavo mnenj, vrhunske govorce, odličen program z vsebinami prihodnosti in tekmo za kreativni prestol ter turbulentne zabave. »SOF bo vrhunski marketinški dogodek in je pravo mesto za direktorje in vodje marketinga, vodje tržnega ali korporativnega komuniciranja, strokovne sodelavce v marketingu in tržnem komuniciranju, predsednike uprav, strokovnjake za odnose z javnostmi, vodje in direktorje projektov, kreativce, tekstopisce, medijske stratege, medijske načrtovalce, asistente, oblikovalce, art direktorje, raziskovalce, načrtovalce, spletne stratege, strokovnjake za družbena omrežja, študente in vse tiste, ki vas zanima komuniciranje v najširšem pomenu,« pravi Barbara Modic, predsednica festivala.

 

Nastopili bodo vrhunski marketinški strokovnjaki, med katerimi so tudi: Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil pri Mercedes-Benz, Lazar Džamić, nekdanji direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, ki sodi med najbolj izkušene digitalne stratege v Veliki Britaniji, Jugoslav Petković podjetnik in soustanovitelj največje regionalne spletne trgovine mimovrste=) ter spletnega razvojnega podjetja D.Labs, ki svojim naročnikom pomaga pri gradnji spletnih poslov, Kentaro Kimura, izvršni kreativni direktor in so-predsednik uprave agencije Hakuhodo Kettle, Tokio, Geoffrey Hantson, izvršnikreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide in mnogi drugi.

Konec marca bo v Portorožu potekal vrhunski marketinški dogodek. Bodite zraven!

Več informacij in prijave na www.sof.si.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.