Za FMCG nove priložnosti na spletu

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Po zadnjih podatkih MOSS vsakega drugega slovenskega spletnega uporabnika v starosti od 10 do 75 let zelo zanima ali zanima tematika o prehrani. Zanimanje za to področje se je med spletnimi uporabniki od 2009 do danes povečalo za kar 12 odstotkov.
Oglej si celoten članek

Prehranski tematiki so bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki; po zadnjih podatkih MOSS se je od 2009 do danes zgodil največji porast zanimanja za prehransko tematiko v starostni skupini nad 55 let. V 2009 je tematika o prehrani zelo zanimala ali zanimala 10 odstotkov starejših od 55 let, v 2012 pa se je delež spletnih uporabnikov, ki jih tovrstna tematika zelo zanima ali zanima povečal za 40 odstotkov, kar pomeni, da je v starostni skupini starejših od 55 let kar 18 odstotkov takih, ki se zelo zanimajo ali zanimajo za prehransko tematiko.

Poleg naraščanja zanimanja za omenjeno tematiko se od 2009 do danes manjša delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki jih omenjena tematika sploh ne zanima ali ne zanima, kar pomeni, da je splet vse bolj atraktivni medij za oglaševalce iz prehranske industrije (FMCG).

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.