Avto
91 ogledov

294, 214, 171, 138, 141, 130, 125, 108 - To ni loto!

Nesreča motorista Pixsell
Na novinarski konferenci Policijske uprave Celje so ob začetku nove motoristične sezone predstavil stanje varnosti cestnega prometa voznikov enoslednih vozil. Lani je bilo med 108 umrlimi na slovenskih cestah 15 motoristov. To je najmanj v zadnjih sedmih letih.

294, 214, 171, 138, 141, 130, 125, 108 - to ni Loto kombinacija, pač pa število mrtvih v prometu od leta 2007 do 2014. V zadnjih sedmih letah je na slovenskih cestah umrlo 188 motoristov.

Jadran Žerjal pomočnik komandirja PU Celje je povedal, da se stanje varnosti voznikov enoslednih vozil v zadnjih letih nekoliko izboljšuje, saj je vsako leto manj mrtvih motoristov, povečuje pa se  število poškodovanih in nasploh število prometnih nesreč v katerih so udeleženi vozniki enoslednih vozil.

Tudi vozniki avtomobilov ogrožajo motoriste

Poudaril je, da bodo policisti pri  nadzorih  cestnega prometa, poleg nadzora voznikov enoslednih vozil, posebno pozornost posvečali ugotavljanju kršitev drugih udeležencev v cestnem prometu, ki neposredno ali posredno ogrožajo ali ovirajo udeležence enoslednih vozil in bodo še naprej dosledno ukrepali, tako zoper voznike enoslednih vozil, kot tudi zoper tiste, ki jih ogrožajo. Dodal je, da policisti pri vsakodnevnem delu opažajo, da se prometna kultura pri motoristih izboljšuje. Vedno manj je motoristov, ki povzročijo prometne nesreče, žal pa se povečuje število drugih udeležencev, ki motoriste spregledajo oziroma s kršitvami prometnih predpisov povzročijo prometne nesreče v katerih so udeleženi motoristi. Žerjal je poudaril, da bodo policisti Postaje prometne policije Celje v tem letu nadaljevali z aktivnostmi za večjo varnost voznikov enoslednih vozil in sicer:

  • z nadzori nad večkratnimi kršitelji  - vozniki enoslednih motornih vozil,
  • z meritvami hitrosti z merilniki hitrosti na izpostavljenih delih cest,
  • s kontrolo tehnične brezhibnosti enoslednih vozil in morebitne predelave vozila,
  • s kontrolo upoštevanja prometne signalizacije,
  • s kontrolo uporabe zaščitne čelade,
  • s preverjanjem psihofizičnega stanja voznikov ter
  • Izvajanjem aktivnosti ob javnih prireditvah, ki jih organizirajo moto klubi,


Uroš Klanjšek, pomočnik komandirja Policijske postaje Celje je spregovoril o kolesarjih in njihovi udeležbi v cestnem prometu. Opozoril je, da za kolesarje, ki so eni najbolj ogroženih udeležencev v cestnem prometu še posebej velja, da pri vožnji, tudi kadar imajo prednost upoštevajo, da jih drugi vozniki morebiti ne vidijo in skušajo s previdno vožnjo preprečiti prometne nesreče, katerih posledice so največkrat izredno hude. 

Dorijan Zabukovšek, predstavnik Nujne medicinske pomoči Celje in Reševalne postaje Celje je povedal, da opažajo, da je na srečo v zadnjih letih na celjskem območju manj mrtvih in hudo poškodovanih motoristov, kljub vsemu pa je opozoril na pomen primerne zaščitne opreme ne samo čelad, pač pa tudi kakovostne obleke in obutve, ki pri padcih, zmanjša posledice. Opozoril je na poznavanje osnov, ki so izjemno pomembne pri nudenju prve pomoči poškodovanim v prometni nesreči. Ter opozoril tudi na  pomenu dobrih prvih informacij očividcev  prometnih nesreč.

Komentarjev 2
  • e7ffa1739eeecd670989672ef076a4bdd096e04e 21:38 10.april 2015.

    Zelo velik vpliv ima infrastruktura. Če pogledamo samo soško cesto, odkar so preplastili večji del nevarnih odsekov je število nesreč strmo upadlo. Sploh če primerjam s časom okoli 5 let nazaj, ko je bila skoraj vsak teden kakšna nesreča, jih ...prikaži več je zdaj veliko manj. Tako da te kontrole so le kaplja v morje, urejena infrastruktura je ključna pri prometni varnosti.

  • Ivo 11:00 10.april 2015.

    Kaj je kdo pomislil na vreme lansko poletje? En teden je bilo mogoče res za motor, drugače pa skoz dež in zato se je znižalo število žrtev med motoristi...