Avto
5 ogledov

A7 v gibanju

Audi A7
1/29
Žurnal24 main
Audi bo na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil vročo novost v obliki kupejevske limuzine A7. Ljubiteljem štirih prepletenih krogov je na spletu na voljo tudi že video novega modela.

Audi z novim modelom A7 Sportback vstopa v nov tržni segment. Petvratnik z dinamično napetim zadkom združuje lastnosti treh avtomobilskih tipov: kupejev, limuzin in karavanov.

Karoserija je v veliki meri izdelana iz aluminija in visokotehnoloških jekel ter je izredno lahka in varna. Prtljažnik s 535 litri prostora ima velik pokrov, ob podiranju zadnjega sedežnega naslonjala pa se poveča na 1390 litrov.

Avtomobil, ki bo pri trgovcih v Nemčiji naprodaj od jeseni dalje za ceno od 51.650 evrov naprej, je model, s katerim Audi uvaja nove oblikovalske poteze, s katerimi želi poudariti eleganco in veliki slog. Petvratni kupe meri v dolžino 4,97 metra, v širino 1,91 metra, v višino pa 1,42 metra. Za obliko so značilni dolg pokrov motornega prostora, kratek sprednji previs, dolga medosna razdalja, športno položna C-stebrička in poševen zadek.

Opcijski LED-žarometi dodatno prispevajo k prepoznavnosti, že serijski pa so biksenonskimi žarometi in zadnje luči z LED-tehnologijo. V nove žaromete je bila poleg tega integrirana tudi t. i. vsevremenska funkcija, ki nadomešča klasične meglenke.

V notranjosti ima A7 t. i. obodni lok, vodoravno linijo, ki zaobjema voznika in sovoznika, na armaturni plošči pa izstopa valovita dekorativna letev. Sedeži so po želji lahko odeti v kakovostno usnje, za sprednja dva sta opcijsko na voljo tudi funkcija prezračevanja in masažna funkcija. Dodan je izpopolnjeni upravljalni sistem MMI z osrednjim krmilnim gumbom in zmanjšanim številom tipk. Dodatno je možno naročiti novi projekcijski sistem zaslona, ki najpomembnejše informacije projicira na vetrobransko steklo. MMI touch pomeni povezavo navigacijskega sistema s trdim diskom in površine, ki je občutljiva na dotik in služi za enostaven vnos ukazov. Kot dodatna oprema je tu tudi Bluetooth online, ki omogoča spletne storitve v povezavi z Googlom. Modul UMTS omogoča predvajanje posnetkov in informacij iz aplikacije Google Earth na avtomobilskem zaslonu ter jih kombinira z izbrano navigacijsko potjo. Točke WLAN pa omogočajo vzpostavitev povezave s prenosnimi napravami. Poleg Bose Sound Systema je vrhunec v ponudbi HiFi opreme t. i. Advanced Sound System proizvajalca Bang & Olufsen z močjo 1.300 W in 15 zvočniki.

Navigacijski sistem deluje v tesni povezavi z drugimi opcijskimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi Audija A7 Sportback. Podatke o izbrani poti posreduje krmilnikom za žaromete, za avtomatski menjalnik in za sistem adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go. Tako lahko ti sistemi prepoznajo kompleksne scenarije. Varnostni paket Audi pre sense lahko v mnogih primerih prepreči nezgodo ali omili njene posledice. Novi asistenčni sistem Audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer vožnje, medtem ko mu parkirni sistem z novo krmilno avtomatiko pomaga vrteti volan pri parkiranju.

Za začetek so pri Audiju za A7 Sportback pripravili štiri V6-motorje, dva bencinska in dva TDI, z razponom moči od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM). Novi 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic se v povprečju zadovolji s 5,3 litra goriva na 100 km in emisijo CO2 139 g/km. Vsi motorji imajo integriran Audijev inovativni toplotni management, rekuperacijski sistem in sistem start-stop.

Menjalnik je vedno avtomatski. Brezstopenjski multitronic prenaša moč na sprednji kolesni par, medtem ko je 7-stopenjski S tronic predviden za kombinacijo s stalnim štirikolesnim pogonom quattro. Ta ima v najnovejši različici sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej.

Pogonski sistem lahko kot opcija uravnava športni diferencial,  V serijsko opremo je vključen sistem za uravnavanje vozne dinamike z imenom Audi drive select, ki ga je mogoče nadgraditi z zračnim vzmetenjem (adaptive air suspension). Audi A7 Sportback bo prišel v Slovenijo novembra letos.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.