Prvi je bil THP GT, zdaj je tu še RC. Razlike so majhne, a še kako opazne. Tista v ceni je malenkostna.
PLUSI, MINUSI
|
Plus: Zmogljiv motor, videz, iskrivost v nizkih vrtljajih, odlične vozne lastnosti in lega na cesti, položaj za volanom.
Minus: Preveč ojačan servo, menjalnik (s samo petimi prestavami), stopalka za
sklopko.
|
Od THP-ja je občutno močnejši, saj se tistih 24 KM še kako pozna. Na papirju to pomeni 220 kilometrov na uro končne hitrosti in 7,1-sekundni pospešek, v praksi pa izjemno lego na cesti, zelo uglašeno podvozje in zavore, ki sunkovito in neutrujajoče ustavljajo to 1.250 kilogramov težko raketo. Oblikovno kakšne velike razlike od GT izpeljank ni: tu so velik strešni spojler zadaj, lita 17-palčna platišča, RC pa pomeni dvojno izpušno cev na zadku. V notranjosti se zgodba ponovi, saj razen izrazito školjkastih sedežev z napisom RC (teh je še nekaj posutih po notranjosti), razlik skoraj ni, a mu mi tega niti ne očitamo.
Cena je pričakovana in glede na ponujeno s strani konkurence celo ugodna. 207 RC kar se tiče voznih lastnosti in tudi navora (moči ima od primerljivih konkurentov še najmanj) namreč užene praktično vso konkurenco žepnih raket.