Avto
117 ogledov

Alltrack je gospod v škornjih

Volkswagen passat alltrack
1/18
Andrej Leban
Alltrack. Povišan in bolje zaščiten je passat lahko prava družinska mula.

V časih, ko z vseh strani dežujejo vsi mogoči križanci in avtomobilski svet deluje, kot da mora nujno zapolniti prav vsako luknjico med razredi, ostaja passat alltrack umirjena in celo bolj uporabna alternativa mehkim terencem, s katero je mogoče družino vseeno popeljati tudi po bolj adrenalinskih poteh.

4motion in še precej več

Od običajnega passat varianta 4motion je alltrack za tri centimetre bolj oddaljen od tal, ima zaščitene odbijače in podvozje, vse to pa omogoča večje vstopne in izstopne kote. Za vožnjo povsem izven utrjenih poti to še ni dovolj, tudi pnevmatike so nenazadnje povsem cestne. Se pa dá strme klance navzgor premagati po zaslugi 1.800 evrov vrednega štirikolesnega pogona, ki oprijem med kolesi prilagaja trenutnemu oprijemu, navzdol pa s programom za plazenje, ki ga vklopimo prek tipke ob menjalniku.

Šibkejši izmed dvolitrskih dizlov v ponudbi je s svojimi 103 kilovati povsem dovolj za raznovrstne potrebe. Deluje uglajeno, porabo je mogoče obdržati pod sedmimi litri, čeprav se na avtocesti pozna vpliv višje postave in s tem višjega količnika zračnega upora.

Volkswagen passat alltrack | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Za družino je v alltracku v primerjavi z mehkimi terenci s centimetri dobro poskrbljeno, opreme je že v osnovi veliko, obdelava pa je z vključenimi aluminijastimi elementi na visoki ravni. Delovni prostor je tako kot sama zunanjost zelo čist in v znamenju ravnih linij, kar lahko ljubitelje razgibanosti moti. Nabiranje kilometrov v alltracku je sicer preprosto, saj so doplačljivi prednji športni sedeži prijali hrbtenici, medtem ko je podvozje natančno umerjeno, tako da v ovinkih ni pretiranega nagibanja. Na seznamu doplačil je bila tudi vgrajena avdio naprava, za katero pa smo začuda zaman iskali USB režo, ki je sicer serijska že v nekaterih trikrat cenejših modelih.

Med malenkosti, ki zmotijo, je tudi ključ. Kljub brezstičnemu vstopu ga je bilo potrebno v testniku za zagon motorja še vedno poriniti v režo in pritisniti. Pri tem pa je skoraj vedno zabolel prst zaradi ostrega kovinskega zaključka, namenjenega pritrditvi obeska.

Prtljažnik je velik, a ...

Ena od prednosti alltracka denimo v primerjavi z audijem A4 allroadom je 523 litrov v prtljažniku, kar je precej več. Na drugi strani je serijsko le povprečno obdelan, saj na primer nima vodil za pritrjevanje prtljage ali celo zaščitne mreže. Je pa mogoče sedeže podirati enostavno zgolj s potegom ročice.

Alltrack že za osnovnih 32 tisoč evrov ponuja zelo raznovrstno uporabnost in po našem mnenju dobro razmerje med kakovostjo in zmogljivostmi. Seveda se ga da izdatno napolniti z udobjem in tehniko, a to tudi precej dvigne ceno.

Podatki o vozilu (Volkswagen passat alltrack 2,0 TDi 103 kW 4motion)

Motor: štirivaljni, dizelski
Prostornina: 1.968 cm
Skupna moč: 103 kW (140 KM) pri 4.200 vrtljajih na minuto
Navor: 320 med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto 
Poraba na testu: 6,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 135 g CO2/km
Zmogljivosti: 198 km/h, 10,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.771 x 1.820 x 1.550, medosna razdalja: 2.710
Prtljažnik (v litrih): 523
Cena (v evrih): 32.092 (osnovni)/34.424 (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.