Zadnje čase imajo znamke iz Volkswagnove hiše kar navado, da najprej predstavijo karavan, šele pozneje pa limuzino, ali pa te sploh ni, kot velja za VW passat. Tudi novi audi A6 je na ceste najprej zapeljal kot karavan avant, limuzina pa mu bo sledila šele čez nekaj mesecev.
Novinec z imenom A6 potrjuje tudi navedbo, da ingolstadtska znamka ne bo več sledila poskusu poimenovanja, ki ga je edini bil deležen audi A5 (oziroma audi A4). Audi A6 torej tudi v bencinskih, hibridnih in dizelskih različicah ostaja audi A6, električne različice pa bodo v imenu imele še naprej dodatek e-tron.
Novi audi A6 avant bo marca že na voljo za naročilo, dobave pa bodo stekle maja. Na evropski spletni strani navajajo, da bo za osnovno bencinsko različico treba odšteti najmanj 58.000 evrov, za turbodizelsko pa 61.700 evrov.
S prenovo je audi A6 dobil bolj sodobno in športnejšo oziroma dinamičnejšo obliko, ki jo je povzel po novejših modelih, kakršen je audi A5. Ta se odraža tudi v bolj gladkih površinah in bolj subtilnih vstopnikih za zrak, predvsem pa izstopa svetlobna črta, ki povezuje luči na zadku.
Višje opremske različice bodo serijsko opremljene tudi z matričnimi led žarometi s po 48 svetlobnimi segmenti, zadek pa bo razsvetljevala tehnika OLED, ki bo voznike zadaj lahko opozarjala tudi z ustreznimi simboli. Poleg "navadnih" audijev A6 bodo še naprej na voljo športni audiji S6 z bolj izrazitimi odbijači in počrnjenimi logotipi.
Audi A6 avant je z dolžino 4,990 metra in širino 1,880 metra malce večji od predhodnika, kar se pozna tudi na izboljšanem aerodinamičnem količniku 0,25 in poudarjenem nastopu na cesti, ki ga podkrepijo tudi platišča v velikosti od 18 do 21 palcev.
Kabina je tudi usklajena z novimi audiji, izstopa pa predvsem digitalna ureditev kokpita z dvema zaslonoma, 11,9-palčnim digitalnim sklopom merilnikov in 14-5-palčnim za dotik občutljivim zaslonom infozabavnega sistema. Poleg tega je tudi sovozniku lahko na voljo 10,9-palčni zaslon.
Infozabavni sistem deluje na osnovi Androidovega operacijskega sistema in podpira nadgradnje in nalaganje aplikacij na daljavo. Osrednji infozabavni sistem vsebuje tudi glasovno upravljanje s pomočjo vmesnika chatGPT.
Med poudarki v kabini so še panoramska streha s prilagodljivo prosojnostjo, nastavljiva ambientalna svetloba, štiriconska klima, mehko zapiranje vrat, zvočni sistem Bang & Olufsen ter kakovostni materiali, ki segajo od kakovostnih recikliranih mikrovlaken do usnja.
Pod motornim pokrovom bodo za zdaj dva turbobencinska in en turbodizelski motor. Osnovni bo 2-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI 150, nad njim pa bosta dva blago hibridizirana motorja, ki jima bo pomagal elektromotor z močjo 25 kilovatov. Prvi bo 2-litrski turbodizelski štirivaljnik TDI z močjo 150 kilovatov, drugi pa 3-litrski turbobencinski V6 TFSI z močjo 270 kilovatov, ki bo deloval v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Ta bo sicer za doplačilo na voljo tudi s turbodizelskim motorjem.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲