Avto
6 ogledov

Audijeva poslovna limuzina obrnila list

Audi A6
1/48
Žurnal24 main
Slovenska predstavitev. Audi A6 je v sedmih tržnih letih do danes prepričal 1.800 kupcev, v novem izdanju pa je z 4,92 metra celo nekaj krajša kot predhodnik.

Bolj kot to pa je pomembno da je novi A6 odvisno od izvedbe za kar do 80 kilogramov lažji kot prej, na voljo pa je ogromno ostale napredne tehnike. Na voljo je pet motorjev, jeseni pride še biturbo dizel z 230 kilovati in kavaranski avant. Cene se pričnejo pri 40 (2,0 TDI)  oziroma 45 tisočakih (2,8 FSI).

Pri audiju so kot se spodobi za poslovni razred limuzin dobro zavihali rokave tako pri obliki kot tenhiki, rezultat pa je zelo elegantna in lahka karoserija, k športni podobi pa znatno pripomorejo velike kolesne odprtine dinamična bočna linija in diskreten zavihek na zadku. In to vse tudi brez S-line vizualnega paketa. Oblikovno je A6 najbolj soroden večji osmici, kakšen detajl si deli tudi z še bolj športno sedmico (A7). Najbolj prepoznaven detajl na  zunanjosti so tudi tu luči, ki lahko svetijo v biksenonski tehniki, Led tehniki ali kombinaciji obojega. Srednja opcija pomeni tako dnevne luči kot tiste z zasenčenim in dolgim snopom.



Vsa danes znana napredna tehnika
V notranjosti se bodo uporabniki aktualnih audijevih modelov počutili zelo odmače, saj je A6 pričakovano dobila razporeditev iz prej omenjenih A7 in A8, vključno z merilniki, sreidnsko konzolo in obliko sedežev (ki jih je kot po navadi kar nekaj vrst). Prostor v prvi vrsti je pričakovan, veliko (a nič kaj rekordno) ga je v drugi vrsti. Prtljažnik ima vedno avtomatsko odpiranje (s pomočjo vzmeti), proti doplačilu pa tudi zapiranje in meri 530 litrov. Obdelava in materiali so na ravni segmenta v katerem se A6 nahaja, opreme je vedno dovolj, je pa premium občutek v veliki meri pogojen z debelino denarnice. V osnovi tako dobite Esp. Dvoobmočno klimatsko napravo, tempomat, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, speljevalno asistenco, (varnostni sistem) pre sense basic, deljivo zadnjo klop in večji (75 litrski) rezervoar za gorivo.  Pod oznako business pa si lahko do konca leta proti doplačilu dobrih pet tisoč evrov omislite enako imenski paket, ki obsega biksnenoske žaromete in LED dnevne luči, parkirni sistem plus, MMI navigacijo in audio enoto MMI plus, alarmno napravo, poklopni strnski ogledali in električno pomična prtljažna vrata. Je pa seznam doplačil skoraj neskončno dolg in vsebuje tudi head up projekcijo, radarski tempomat, ki sedaj vozilo vedno (po potrebi) tudi popolnoma zaustavi, kakor tudi sisteme lane assist, adaptive light, pre sense plus, asistenca za nočni vid s funkcijo prepoznavanja pešcev in še marsikaj. Poleg tega pa lahko stranka dobi do 20 palčna platišča, masažna in hlajena prednja sedeža, ambientalno osvetlitev, quattro pogon s športnim diferencialom, zračno vzmetenje, itd, itd.



Za sedaj pet motorjev, jeseni še biturbo

Motorna paleta obsega pet motorjev, od tega dva bencinska in tri dzelske. Na bencinski strani njademo 150 kilovatni 2,8 FSI in 3,0 TFSI z 220 kilovati, dizelske barve pa zastopajo vstopni 2,0 TDI z 130 in dve različici tri litrskega TDI z 150 oziroma 180 kilovati. Menjalnik je le pri osnovnem motorji šest stopenjski ročni, drugod pa je na voljo multitronic avtomatika ali sedem stopenjski S-tronic. Vse različice imajo serijski start&stop sistem, prihranki pri porabi goriva v primerjavi s predhodnikom (skupaj z ostalimi prijemi) pa znašajo do 21 odstotkov. Ob tem A6 2,0 TDI v ozračje izpusti le 129 gramov CO2.

Cene se pričnejo pri 40 tisočakih pri 2,0 TDI, za trilitrski dizel boste odšteli 47.290, za takšnega z quattro pogonom pa 50.490 evrov. Za zmogljivejši 3,0 TDI motor pa hočejo pri audiju najmanj 52,740 evrov. Na bencinski strani se zgodba prične pri 45.330 evrih. Za quattro pogon morate imeti na računu vsaj 48.550, za tri litrski motor pa vsaj 56.380 evrov. Letos nameravajo prodati 120 A6, bi jih pa še več če ne bi bile dogovorjene kvote že izpolnili, pravijo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.