Ročica ročnega menjalnika in pedal sklopke še vedno ostaja nekaj, kar voznika poleg volanskega obroča še najbolj povezuje z avtomobilsko mehaniko. A preveč sproščeno ravnanje z njo lahko povzroči marsikatero težavo, ki smo jo v avtomobilih s samodejnimi menjalniki že nekako pozabili.
Leva noga nikakor ne spada na pedal sklopke
To je morda ena bolj redkih napak, a nekateri vozniki tudi med vožnjo nogo obdržijo na pedalu sklopke. Če leve noge po speljevanju in menjavanju prestav ne umaknemo s pedala, lahko minimalno razklenemo stik med vztrajnikom in lamelo, zato zaradi slabega stika drsita. To lahko povzroči prehitro obrabo lamele, poškoduje pa se lahko tudi potisni ležaj, ki je v tem primeru preveč izpostavljen obremenitvam. Če torej noge ne umikamo s pedala sklopke, lahko povzročimo predčasno drago menjavo njenih delov.

Pravočasno prestavljanje navzdol
S pospeševanjem pri prenizkih vrtljajih motorja, denimo s 50 kilometrov na uro v peti ali celo šesti prestavi, ne bomo preobremenili le sklopke, ampak celotni pogonski sklop, predvsem pa motor. Če namreč – največkrat v želji po čim manjši porabi goriva – v visoki prestavi pritisnemo na plin, da bi hitro pospešil, lahko močno preobremenimo celotni pogonski sklop z motorjem kot njegovim srcem. Dober primer je vožnja kolesa. Tisti, ki je kdaj poskusil speljati s previsoko prestavo, gotovo ve, da je za to porabil vse svoje moči, učinka pa je bilo malo ali pa je celo moral ustaviti. Enakim obremenitvam je izpostavljen motor, ki lahko prav tako povsem "poide sapa".
"Obešanje" na sklopko
Nikoli se v želji po hitrem startu ne "obešamo na sklopko". Ta postopek, pri katerem delno popustimo sklopko, da lamele drsijo med seboj in nam zato denimo tudi med postankom na klancu ni treba zategniti ročne zavore, močno obremenimo tako lamele kot tudi potisni ležaj sklopke. Posledica je močnejša obraba in predčasna draga popravila. Med postanki torej uporabimo zavore in ročno zavoro, saj so temu namenjene.

Nevtralni položaj pred semaforjem
Ko stojimo pred rdečim semaforjem, vedno prestavimo v prosti tek in popustimo pedal sklopke. Če tega ne storimo, se obrablja predvsem potisni ležaj sklopke, saj je ves čas postanka brez potrebe izpostavljen obremenitvam, za katere ni bil narejen.
Naslanjanje roke na prestavno ročico
Ko ne prestavljamo, pustimo ročico menjalnika pri miru. Če se z roko naslanjamo na ročico, lahko povzročimo preveliko obrabo zobnikov in okvaro menjalnika. Sicer pa bi med vožnjo morali z obema rokama tako ali tako držati volanski obroč, zato ni razloga, da desnica počiva na menjalniku, ali pa navsezadnje levica na vratih.
Bolj je narod butast bolj enostavnega vozijo,odlična izbira jim je električni avto ,ki jim še navodila daje,bognedaj takemu dati potem avto z menjalnikom.
Novinarji naučite se pisat, pa preberite za seboj, kakšen je to naslov članka????