Določeni lastniki sicer svoje avtomobile dalj časa obdržijo iz različnih razlogov. Morda nimajo dovolj denarja za nakup novega, svoj avtomobil imajo lahko zelo radi, ali pa so z njim preprosto zadovoljni.
Tretji razlog, ki je najbolj pogost, o avtomobilu lahko veliko pove. Avtomobili, ki v garažah svojih lastnikov ostanejo najdlje, so preprosto bolj zanesljivi, bolj kakovostni in najbolje izpolnjujejo pričakovanja voznikov. Nizozemska spletna stran ikwilvanmijnautoaf.nl je objavila statistiko o znamkah, ki se lahko pohvalijo z najbolj zvestimi lastniki njihovih avtomobilov.
Raziskava na osnovi 250.000 vozil, ki so bila registrirana v letih 2021 do 2024 je pokazala, da se dolžina lastništva novega avtomobila res razlikuje od znamke do znamke. Rezultati govorijo močno v prid azijskih znamk, manj pa v prid nemških premijskih proizvajalcev. Na absolutnem prestolu je Toyota, saj prvi lastniki avtomobile te znamke povprečno obdržijo 1.860 dni, preden jih zamenjajo za nov avto. Na drugo mesto se je s povprečno dobo 1.703 dni uvrstila Honda, sledijo pa ji Hyundai, Mitsubishi in Nissan.
Na drugem koncu razvrstitve se, z veliko manj dnevi nahajajo nemški proizvajalci razkošnih vozil. Kupci porschejev se denimo hitro odpovejo svojim avtomobilskim sanjam, saj avtomobili pri njih povprečno zdržijo 993 dni, kar je le malo več kot 2,5 leta in skoraj pol manj kot pri Toyoti. Malo zvestobe so deležni tudi pri Tesla Motors s 1.001 in Mercedesu-Benzu s 1.132 dnevi. Pri spletnem portalu pravijo, da kupci toyot iščejo "stabilno poroko", lastnike premijskih vozil pa bolj zanimajo "površna razmerja" in hitro zamenjajo avtomobil.
Zanimiv je tudi položaj priljubljenih evropskih znamk, kakršni sta Volkswagen s 1.361 in Peugeot s 1.406 povprečnimi dnevi lastništva. Obe znamki sta se znašli nekje med azijskimi in premijskimi proizvajalci. Raziskovalci so opozorili tudi na razlike v generacijah kupcev. Medtem, ko se starejši vozniki odločajo za zanesljivost v obliki toyot ali hond, mlajši vozniki v avtomobilu pogosto vidijo modni dodatek, ki izraža njihov življenjski slog in jin ne moti, če morajo malo več denarja nameniti njihovemu vzdrževanju.
Nizozemski novinarji so bili sicer pri svoji raziskavi precej nedosledni, saj niso upoštevali načinov financiranja vozil. Premijski avtomobili namreč običajno pridejo v roke premožnejših ali podjetij za prevoze in izposoje avtomobilov. Ko je avto odplačan, preprosto kupijo novega, čemur lahko botrujejo davčne ugodnosti ali pa dejstvo, da si razkošnega avtomobila sicer ne morejo privoščiti.
Toyote in honde ter podobne avtomobile po drugi strani kupujejo navadni ljudje, ki jih nameravajo tudi dlje obdržati. Dejstvo, da lastniki premijske avtomobile menjavajo pogosteje, ne pomeni torej samoumevno, da so z njimi manj zadovoljni ali da niso zanesljivi.