Avto
45 ogledov

Bližnji sorodnik M3

1/37
Žurnal24 main
Na testu smo tokrat preizkusili BMW trojko v izvedbi 335i performance, ki je nekoliko bolj civilna različica zloglasne M3 in poleg odličnega motorja premore še športno glasen izpuh.

BMW trojko v izvedbi 335i že dobro poznamo, odlikujejo pa jo odlični trilitrski šestvaljnik z dvema turbinama, odlična menjalnik in podvozje ter izrazita dvojnost: skoraj dirkaška športnost in limuzinska udobnost v enem. Performance to nadgradi še z znatno večjo dinamičnostjo tudi zaradi športnega izpušnega sistema, ki se ne bi branil niti napisa znanega slovenskega proizvajalca.  

Le škrge in izboklina do M3
Oblikovno tudi sicer zelo dovršen štirisedežni kupe je v tej različici dobil še posebna 19-palčna platišča ter večjo količino karbonskih nastavkov pri zadnjem spojlerju in stranskih ogledalih. Glavno razliko pa predstavljata dve (večji) trobenti izpušnega sistema, ki nakazujeta, da se bo ob vžigu dogajalo še več kot sicer pri 335i. Za kosanje z M3 mu tako manjkajo le škrge na bokih z napisom in izbokline na motornem pokrovu, namenjene prilagoditvi tistega velikega osemvaljnika.



Performance serija je tako nekoliko bolj civilna različica zloglasne M3, ima pa za razliko od slednje še posebno sivo polepitev na boku, ki zadevo še začini.

Odlični recarro sedeži njej ne bodo všeč
Zanimiva je tudi notranjost, kjer je testnik s seznama doplačil linije performance dobil posebna školjkasta sedeža Recarro z odličnim bočnim oprijemom, zgolj zadovoljivo nastavljivostjo in pohvalno vgrajenimi bočnimi varnostnimi blazinami. Edino, kar je po našem mnenju manjkalo, je pettočkovni varnostni pas, čeprav je sedanje na prednje sedeže in vstajanje z njih podobno tistemu v motošportu. To pa vsekakor ne bo pogodu damam oziroma starejšim, vendar tem tako ali tako ni namenjen. Tako kot sedeže alkantara objema tudi odlični volan s čudovito majhnim premerom krožnice in kontrastnim sredinskim šivom. Pri prejšnjem testnem performanceu 325d smo sicer imeli na volanu še merilnike bočnih pospeškov, štoparico ter v slogu F1 lučke vrtljajev za optimalno prestavljanje, toda ta dodatek si lahko omislite vedno in povsod. Glede prostora in opreme ne gre izgubljati besed, na to temo povejmo le, da dodatki zmogljivostne serije (ob. prev. Performance) niso poceni, v testnikovi ceni pa je razlika znašala kar evrov.



Po motorju odličen še izpuh
Pod motornim pokrovom je dobro znani trilitrski šestvaljnik, ki še vedno preseneča z močjo več kot sto konjskih moči na liter prostornine, kar je pohvalno. Motor se zelo rad vrti, še pomembneje pa je, da je večino navora na voljo že od dizelsko nizkih 1.350 vrtljajev. Motor tako zahvaljujoč dvema manjšima turbinama vleče ne glede na režim delovanja, beri število vrtljajev, zaloga moči pa je tolikšna, da avto med vožnjo ustvarja zelo športne občutke. Pospešek do stotice znaša impresivnih 5,4 sekunde, kar je le za šest desetink več kot pri M3, končna hitrost je kljub vizualnemu tuningu omejena na 250 km/h. Ob vžigu pa takoj spoznate največjo posebnost, športni izpušni sistem, ki sicer ne motorju ne doda moči, pripomore pa k njegovi večji slišnosti tudi v mirujočem stanju. Gre namreč za polodprti sistem, ki je odlično slišen že pri nizkih vrtljajih, ob nenadnem popuščanju stopalke za plin pa tudi športno poka in ustvarja odličen zamolkel bas. Kljub temu pa pri potovalnih hitrostih, kjer odlična prestavna avtomatika z dvema sklopkama vozi v sedmi prestavi, ni nič kaj naporen, torej je trojka s tem izpuhom dovolj udoben sopotnik tudi na daljših razdaljah. DKG-menjalnik sicer zahteva doplačilo zajetnih 2.733 evrov, je pa glede na zmogljivosti vreden vloženega. Lega na cesti je BMW-jevsko odlična in dolgo nevtralna. Zanimiva je tudi poraba, ki se ob normalni vožnji zadržuje v bližini 12 litrov, priganjanje jo ponese čez 15, varčevanje pa približa desetim litrom.

Zadnje besede bodo seveda namenjene ceni. Osnovnih 50.500 evrov, kolikor stane 335i, sicer ni malo, je pa res občutno manj kot 83.600 evrov, kolikor pri BMW-ju zahtevajo za M3. Oblikovni in zvokovni dodatki sicer 335i podražijo za konkretnih 11 tisočakov, je pa res, da je tako ozaljšana trojka zelo blizu najzmogljivejši trojki, pa čeprav te tudi zaradi odsotnosti zapore diferenciala (še) ne dosega po zmogljivostih.

Podatki o vozilu: (BMW 335i coupe DKG performance)
Motor: 2.979 cm3
Vrsta: šestvaljni vrstni bencinski
Moč: 235 kW (306 KM)/ pri 5.800 vrtljajih na minuto
Navor: 400 Nm/ med 1.350 in 5.000 vrtljaji na minuto
Poraba: 12,5 litra/100 km, 218 gramov CO2
Zmogljivosti: 250 km/h, 5,6 sekunde od 0 do100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.580x1.782x 1.395, medosna razdalja 2.760, prtljažnik (v litrih): 440
Cena: 50.500/64.552 EUR

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.