Avto
100 ogledov

BMW glavno srce bo imelo serijsko dva spodbujevalnika

BMW agregat BMW
BMW-jev množično uporabljeni motor z dvema litroma prostornine doživlja veliko prenovo. Med drugim bo imela odslej prav vsaka različica dve turbini.

Štirivaljni vrstni dizelski dvolitrski motor s kodno oznako B47 je že nared za modelno leto 2017. Inženirji so ga konkretno prenovili oziroma dopolnili. 

Eden najpomembnejših motorjev znamke, ki poganja med drugim serije 1, 2, 3, 4, 5 ter suve X1, X4 in X5, bo imel odslej serijsko vgrajeni dve turbini, medtem ko je bila dvojina doslej rezervirana le za najzmogljivejše različice, poroča Motor Talk.

Dve lopatici bosta omogočili še boljši izkoristek moči in navora motorja, glede na pisanje portala napovedujejo pri BMW. Pri trivaljnem dizelskem motorju (B37) bo sicer še naprej le ena turbina. 

Ob prenovi so pri obeh različicah na novo nastavili tudi vbrizg skupnega voda, ki bo odslej omogočal še višje tlake delovanja, predrugačena sta bila tudi tokokroga motornega olja in povratnih izpušnih plinov. Na ta način so dosegli do pet odstotkov boljšo porabo, trdijo Nemci. 

Natančne specifikacije moči za zdaj še niso znane.

Proizvajalec ni pozabil na bencinsko različico dvolitrskega in 1,5-litrskega motorja. Tudi pri teh dveh so z raznimi dodelavami znižali porabo in zvišali skupno moč ter navor. 320i bo tako imel po novem 140 kW (191 KM) moči, trdi Motor Talk. Doslej je imel 135 kW (181 KM). 

Za zdaj še ni znano, kateri bo prvi model, ki bo dobil nove motorje. BMW serije 5, ki bo predstavljen v kratkem, bo najverjetneje startal še s staro generacijo B47.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.