Avto
2949 ogledov

BMW in Rimac družno nad Kitajce

Rimac Technology Cmapus Rimac
BMW in Rimac Technology sta sklenila dolgoročno partnerstvo pri razvoju in izdelavi tehnologij visokonapetostnih baterij. Sedež bo v Zagrebu, hrvaško podjetje pa se tako iz nišnih produktov seli v velikoserijsko proizvodnjo.

Rezultati sodelovanja med nemškim gigantom in inovativno hrvaško družbo, ki spada pod krovno skupino Rimac Group, na bi bili prvič uporabljeni v serijskih avtih že v drugi polovici tega desetletja. 

Kot soglasno ugotavljajo pri obeh podjetjih, se glede strokovnosti in znanja na področju razvoja inovativnih tehnologij lahko dopolnjujejo na produktiven način. Elektrifikacijska strategija skupine BMW je usmerjena v nadaljnje gradnjo na vodilnem položaju v sektorju premium električne mobilnosti, nad drugi strani pa je tudi Rimac eden od pionirjev razvoja visokozmogljivih baterijsko-pogonskih sklopov za visokozmogljiva vozila.

Že pred letom 2030 bodo baterijska električna vozila predstavljala več kot polovico globalne prodaje vozil., napovedujejo pri BMW, kjer nameravajo v partnerstvu prispevati strokovnost na področju baterij in električnih pogonskih sistemov, ki so si jih nabrali v več kot 15 letih.

BMW je sicer eden redkih evropskih proizvajalcev s tako intenzivnim lastnim razvojem tako baterij kot elektromotorjev.

BMW Neue Klasse X | Avtor: BMW BMW

Ločeno od novega strateškega sodelovanja se skupina BMW pripravlja na uvedbo svojega obsega Neue Klasse: Prvi model bo na trg lansiran leta 2025. Prihod modelov Neue Klasse bo prav tako označil debi šeste generacije tehnologije BMW eDrive, ki bo prinesla še en velik korak naprej pri vseh atributih, ki so pomembni za stranke, kot so dosega in čas polnjenja.

Hrvaški preboj v novi svet avtomobilizma

Kot integralni del skupine Rimac izstopa Rimac Technology, ki je specializiran dobavitelj Tier 1 na področju elektrifikacije v avtomobilskem sektorju. Njegov portfelj sestavljajo visokonapetostni baterijski sklopi, e-pogoni, pa tudi elektronika in programske rešitve. Izdelki Rimac Technology so zasnovani, razviti in proizvedeni interno in ponujajo napredno tehnologijo z visoko stopnjo prilagodljivosti.

Dolgoročno partnerstvo s skupino BMW je znak prehoda Rimac Technology od dobavitelja nišnih visokozmogljivostnih rešitev k dobavitelju na visoki ravni. Z nenehno rastjo poslovanja, vključno z odprtjem Rimac Campus, je Rimac Technology pripravljen izvajati velike projekte po najvišjih avtomobilskih standardih, pravijo v podjetju.

Rimac Technology je eden od stebrov v širši skupini Rimac. Najbolj znana podjetja so še Rimac Automobili s svojim avtom nevera in Bugatti Rimac, v katerem ima Porsche AG 45-odstotni delež.

V Rimcu so pred kratkim potrdili, da so zaključili skupno partnerstvo s kitajskim proizvajalcev baterij Camel. Kot glavni razlog so navedli, da pri Camelu izvajajo sporne prakse prisilnega dela. V ZDA so namreč zaradi takšnih razlogov že pred tem prepovedali uvoz vsega blaga, ki vključuje izdelke kitajskih podjetij na črni listi.

Oba partnerja bosta v nadaljevanju objavila več podrobnosti o tem, kakšno obliko bo imelo strateško sodelovanje, pa tudi o njegovi obsežnosti in vsebini, so sporočili iz obeh podjetij.

Srce novega podjetja bo predstavljal Rimčev tehnološki park pri Zagrebu.

Mate Rimac in bugatti mistral | Avtor: Facebook Facebook

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 2
  • jakec1575 09:26 10.april 2024.

    bmw se bo z rimcem opekel. rimac je polnategun. nekaj je vseeno naredil. ampak tip je fake it until you make it. hrvaska je dala 200 mio za robotaxi za zagreb. nic od tega. zgleda, da je slo za prikrito ...prikaži več a po eu zakonodaji za nedovoljeno drzavno pomoc. hrvati so namazani z vsemi zavbami

  • Mir 07:58 10.april 2024.

    Morda je tudi zaradi tega BMW iz ZDA na skrivaj pripeljal Cybertruck za razstavljanje in analizo tehnoilogij. Tudi samih baterij.