Avto
17 ogledov

CR-V ima odslej tudi manjše srce

Honda CR-V
1/3
Anže Petkovšek
Hondin 1,6-litrski dizelski motor, ki se odlično zliva s civicom, je odslej na voljo še v CR-V-ju. Tu ima težje delo, kupci morajo pogoltniti tudi, da ni na voljo s 4x4 motorjem.

Honda z uvajanjem dizlov ni nikoli hitela, a kar je dala na trg, je bil vrhunski izdelek. Dolga leta je bilo vse v domeni 2,2 litrov prostornine, šele spomladi je bil predstavljen popolnoma nov agregat s "šest deci manj" prostornine, a zavidljivimi lastnostmi predvsem glede lahke gradnje, umirjenosti in prožnosti.

CR-V je po civicu drugi model, ki je dobil novo dizelsko srce. A medtem ko bo pri civicu sčasoma povsem nadomestil večjega dizla, pa bo pri suvu njegova vloga bolj omejena, saj bo vsaj še nekaj let na voljo le pri CR-V-jih s prednjim pogonom, medtem ko bo starejši in močnejši brat še naprej poganjal 4x4 različice, ki pri tem razredu vozil prevladujejo.

Bencin ima ne glede na pogon bolj obrobno vlogo, saj zajema le slabo petino vseh prodanih CR-V-jev, a kupci, ki pogona na vsa kolesa niso potrebovali, doslej niso imeli izbire glede goriva, na voljo je bil le dvolitrski bencinar.

Manj zmogljiv, a cenejši za štiri tisočake

1,6 i-DTEC skupaj z vsem pogonskim sklopom je za 116 kilogramov lažji od 2,2-litrskega pogona, trenje pa so izboljšali kar za 40 odstotkov. Hvali se s povprečno porabo 4,5 litra na 100 kilometrov in izpustom 119 gramov, pri tem pa ima na zalogi moč 88 kilovatov (120 KM) in 300 Nm navora, . (2,2 i-DTEC 110 kilovatov, 350 Nm, 5,6 litra/100 km, 149 g CO2/km). 

Šibkejši CR-V do prve stotice požene za sekundo in pol počasneje (11,2 sekundi), najvišja hitrost je manjša za 8 km/h (182 km/h). 

Cenovna primerjava med obema dizla je manj verodostojna, saj je vmes povsem drugačen pogon. Medtem ko se vstopna oprema 1,6-litraša prične pri 24.990 evrov, je 2,2-litrski z isto opremo postavljen na 28.970 evrov. Okvirno je med bencinarjem in vstopnim dizlom za 1.500 evrov razlike, do 4x4 2,2-litrskega pa je 4.000 evrov razlike. Cena manjšega dizla je tako primerljiva s ceno, ki bi jo kupec plačal za bencinsko različico z dvokolesnim pogonom, a eno stopnjo opreme več (elegance) z alarmom, multifunkcijskim volanom, dežnim senzorjem, parkirnimi pomagali, bluetoothom ...

1,6-litrski i-DTEC naj bi v celotni prodajni statistiki CR-V-ja obsegal četrtino prodaje.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.