Avto
16 ogledov

Čustva in temperament

Poraba na testu je bila 9,1 litra.
1/16
Žurnal24 main
Kupe kabrioleti danes omogočajo edinstveno hedonistično doživljanje vetra v laseh in so cenovno dostopni vse večjemu številu potrošnikov, ki ocene o nakupu novega avtomobila ne bodo sprejeli racionalno, pač pa emocionalno.

Z enim od takšnih temperamentnih malčkov smo se popeljali tudi sami. Športnost in privlačnost ima mitsubishi colt CZC zapisani v genih. Nič čudnega, če pa se pod njegovo obliko podpisuje legendarno italijansko oblikovalsko ime Pininfarina, kar ponosno oznanja tudi z njegovim logom na boku. "Pobriti“ malček je oblikovan tako za voznike kot voznice, čeprav moramo priznati, da se je med testiranjem na njem ustavilo več moških oči. Pa ne samo zaradi mešanice ostro odsekanih robov in zaobljenih linij ali rahlo dvignjene seksi ritke z veliko izpušno cevjo, ampak tudi zaradi tega, ker so za volanom pričakovali mično predstavnico nežnejšega spola. Za popoln zunanji videz so Japoncu nadeli 16-palčna platišča in pnevmatike bridgestone turanza dimenzij 205/45.



V notranjosti manekenski videz dopolnjujejo usnjeni in ogrevani sedeži, ki so barvno usklajeni s trikrakim volanskim obročem in prestavno ročico. CZC premore še zadnji par sedišč, s čimer nas poskuša prelisičiti, da je štirisedežnik, a sta zadnja sedeža tam le za okras. Primernejša sta za odlaganje torb, nakupovalnih vrečk ali drugih drobnarij. Prostora je v najboljšem primeru komajda dovolj za kakšnega otroka, kaj šele odraslega človeka. Plastična notranjost pokvari vtis prestiža, prav tako lepotne napake, ki si jih deli z drugimi modeli colta. Tu imamo v mislih neprivlačno gumo okoli menjalnika, kjer se nabira nadležna umazanija, in neuporabne odlagalne površine. No, en predalček pod avdionapravo so le dodali, a bi bilo bolje, da bi bil tam vgrajen 6-CD-izmenjevalec, kot je to običajno pri coltu CZT QS.

Zložljiva streha je trda, kot se za kupe kabriolet tudi spodobi. Ob stisku stikala se pod pokrov prtljažnika zloži v dobrih dvajsetih sekundah. Pred preprosto operacijo je treba le odpeti ali pripeti sponke, ki povezujejo streho in položno vetrobransko steklo. Stikala za pomik stekel so neosvetljena in skupaj s stikali za pomik strehe nameščena na levo voznikovo stran. Zelo pregledno, zmotilo nas je le, da se v temi ne svetijo. Z malčkom se lahko skupaj s prtljago brez težav odpravite na potovanje, saj je prostora v zadnjem delu dovolj, toda le, ko je sestavljen kot kupe. Če se želite voziti z vetrom v laseh, lahko v prtljažnik odložite le manjšo torbo ali dve.



1,5-litrski bencinski motor je dovolj zmogljiv za tovrsten avtomobil. Če ga boste želeli prebuditi iz rahlega spanca, ga boste morali gnati vse do 4000 vrtljajev, kjer doseže največjo moč (80 kW/109 KM). Od tu naprej lahko uživate v dinamični in športni vožnji, pa tudi v zvoku motorja, zaradi katerega se lahko v trenutku prelevite v dirkača. Pohvalili bi tudi podvozje, menjalnik in učinkovite zavore. V primerjavi s coltom CZT se volanski obroč odziva veliko bolje in hitreje. To gre pripisati boljši porazdelitvi teže dobrih 1100 kilogramov težkega štirikolesnika.

Ko si boste zaželeli športnosti, mu raje nadenite kapo, saj bo pri hitrostih nad dovoljeno mejo na naših avtocestah doživetje glasno. Hrup nastaja tako zaradi motorja kot vetra, zato boste le stežka uživali v glasbi ali pogovoru s sopotnikom.

Temperament v samo 3,88 metra dolžine vas bo stal 19.600 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.