Avto
40 ogledov

Dars nad gnečo z zapiranjem pasov

Zastoj naprimorski avtocesti.
1/6
PIC
Dars gre nad zastoje, ki zlasti med vikendi hromijo odsek med razcepoma Koseze in Kozarje v smeri Primorske, z novo taktiko ožanja prometnih pasov. Nova ureditev že danes.

Kot je za Žurnal24 pojasnil Marjan Koler z Darsa, so poskusno spremenjeno ureditev testirali že minuli vikend in bili z videnim zadovoljni, saj je promet v petek popoldan in soboto dopoldan iz smeri Gorenjske mimo zahodne obvoznice proti Primorski potekal bolj tekoče kot sicer. 

Zato s tem vikendom pa do konca poletja na ljubljanski obvoznici uvajajo nov režim, ki bo veljal med vikend prometnimi konicami in naj bi povečal pretočnost prometa. Hkrati bo precej zvišal varnost, saj je doslej ob največjih zgostitvah prometa kolona vozil od razcepa Kozarje segala vse do predora Šentvid, ki so ga morali posledično celo zapirati, kar je s stališča varnosti lahko zelo problamtično, opozarja Koler.

Delavci Darsa so danes že postavili novo signalizacijo, tako da je zaradi lažjega vključevanja vozil z ljubljanske zahodne obvoznice (iz smeri Kosez in Brda) podaljšan zaviralni pas oziroma izvoz proti Kopru, zaprt pa je tudi desni pas v razcepu.

Promet skozi razcep Kozarje teče po enem pasu, saj je po prometnih analizah drugi pas v sedanji izvedbi, ko se zelo hitro spet ukine, pomenil varnostno tveganje in povzročal dodatno zaviranje ter podaljševal zastoje.

Prav tako je ob izteku razcepa proti Primorski oziroma Brezovici podaljšan pospeševalni pas, to je pas za vključevanje na avtocesto A1. Podaljšanje omenjenih pasov je odvisno od analize širine in konstrukcije vozišče.

Tudi z južne ljubljanske obvoznice proti Kopru je v razcepu Kozarje ob poletnih koncih tedna zaprt desni vozni pas, s čimer je omogočena čim bolj tekoča združitev prometnih tokov z obeh strani ljubljanske obvoznice proti Primorski. 

Nekoč bo šestpasovnica

V sklopu teh preureditev so načrtovane tudi spremembe na avtocesti A1 na območju priključka Brezovica, ki bodo povečale pretočnost prometa na tem delu.

Dars ob spremenjeni ureditvi izvaja stalne prometne analize, zato so možni dodatni popravki ureditve. Če se bo prvi del ureditve (iz smeri Kosez in Brda proti Kopru) izkazal za učinkovitega, bo postal stalen, in sicer do rekonstrukcije ljubljanske zahodne obvoznice, s katero je predvidena njena preureditev v šestpasovnico. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.