Avto
51 ogledov

Discovery je opazil slovensko divjino

Land Rover Discovery
1/13
Saša Despot
Land Rover je Slovencem predstavil svojega novega težkokategornika, model discovey. Obeta veliko britanskega luksuza, zmešanega s terenskimi zmogljivostmi.

Znamka Jaguar Land Rover, ki je v minulem letu na novo vzpostavila zastopstvo za slovenski trg, je sedaj pripravljena, da udari po modelih, kot so audi Q7, BMW X5 ali volvo XC90. Discovery ima tradicijo, ki seže 30 let nazaj, veljal je tudi za prvega sedemsežnika med premijskimi avtomobili. Po nekoliko medlem predhodniku želi peta generacija znova vrniti značaj pravega in sposobnega britanskega suva, ki hkrati velja kot nekakšna cenejša alternativa luksuzni podznamki Range Rover.

Discovery je lažji od predhodnika, kar naj bi pomagalo pri boljši agilnosti, še vedno pa tehtnica kaže vsaj 2,1 tone. Od predhodnika je tudi zrasel za skoraj deset centimetrov, tako da je sedaj skupaj v hlačah le še malenkost manj kot pet metrov. Zunanja in tudi notranja oblika deluje zelo znano, saj gre za tipičnega starejšega brata, če ga postavimo ob bok manjšemu discovery sportu. To pomeni tudi precej bolj zaobljene poteze, hkrati se je znebil nekaterih tradicionalnih posebnosti, kot je ločeno steklo med zadnjima dvema stebričkoma. Tudi zadnja vrata so zdaj enovita, vpeta od zgodaj.

Seveda ne manjka (doplačljiva) tretja vrsta sedežev, ki zagotavljata nadpovprečno raven udobja, za doplačilo pa je mogoče zadnji dve vrsti sedežev podirati in sestavljati kar prek zaslona na dotik ali aplikacije za telefon.

Velik poudarek je na notranjem počutju, za kar skrbijo tako luksuzni materiali, sedenje, otoški smisel za umestitev (okroglih) stikal kot tudi zvočna zatesnitev pred zunanjim hrupom. Na voljo je zračno zmetenje.

Land Rover Discovery | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Za razliko od range roverja si lahko pri discoveryju lažje predstavljamo za volanom voznika, ki želi avto uporabljati izven asfalta. Discovery se želi izkazati kot eden najbolj, če ne kar najbolj zmogljiv suv svojega razreda na terenu.

Za to skrbijo številne serijske in doplačljive lastnosti, zaradi katerih naj bi discovery enako učinkovito opravil tako s peščeno kot ledeno puščavo, pa tudi domačo hosto. Velja izpostaviti sistem Terrain response druge generacije, ki tako kot predhodnik od voznika zahteva le, da vrtljivi gumb nastavi na enega od do petih programov podlage, vse ostalo avto opravi sam.

Tu sta še zadnja in sredinska zapora diferenciala, pa reduktor prestav, discovery zmore broditi po vodi tudi še pri višini 90 centimetrov! Omeniti velja naprednega asistenta za parkiranje prikolic in številne druge asistenčne sisteme, ki gledajo ter predvidevajo namesto voznika.

"Disco" je na voljo v štirih tradicionalno poimenovanih tipih opreme S, SE, HS in HSE luxury ter štirimi motorji, vse skupaj dopolni dolg seznam najrazličnejših dodatkov. Menjalnik je vedno osemstopenjski avtomatski, motorji pa TD4 s 132 kW (180 KM), SD4 s 176 kW (240 KM), TDV6 s 190 kW (258 KM) in kt edini bencinar V6 z 250 kW (340 KM).

Cene se začnejo pri 55.256 evrih in sežejo tik pod mejo sto tisočakov pri bencinarju s HSE luxury opremo.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.