Avto
98 ogledov

Divja mačka

1/44
Žurnal24 main
Honda je skozi zgodovino svojega obstoja večkrat dokazala, da zna narediti vrhunski superšportni motocikel. CBR 1000 RRA ta sloves še kako dobro opraviči.

Sprednja žarometa sta oblikovana tako, da motocikel zre predse s pogledom divje mačke. V našem primeru je bil testni motocikel v Repsolovih barvah. Sama oblika in barva motocikla sta resnično ''divja''. Povsem razgrajaški je tudi pogonski agregat. Iz sebe iztisne 131 kW (178 KM) pri 12.000 vrt/min in postreže z 112 Nm navora pri 8.500 vrt/min. Odličen recept za vrhunski paket športnega motocikla.

Divja, a ukrotljiva

CBR 1000 RRA je divji motocikel, tako s svojim videzom kot z zmogljivostmi. Repsolova barvna kombinacija se motociklu resnično zelo lepo poda, saj poudari vso divjost in dinamičnost motocikla. Velika prednost je tudi ta, da boste zaradi oranžne barve na cesti precej bolje vidni. V oči in ušesa pa boste po drugi strani hitreje padli tudi možem postave, zato previdno. Agregat je resnično izjemno kultiviran. V vseh prestavah pospešuje zvezno in brez cukanja. Tudi v šesti prestavi lahko pospešujete od 50 km/h naprej brez nepotrebnih vibracij ter nervoze. Vse tam do 5.000 vrt/min stvari potekajo precej umirjeno. Nato pa se začne pravi adrenalinski šok, saj motor pospešuje sunkovito in brez pojemkov vse do najvišje hitrosti. Vse to se dogaja z občutkom popolnega nadzora nad motociklom. Motor kljub zmogljivostim ni pretirano požrešen, saj se je na testu zadovoljil s 7,5 litra na 100 prevoženih kilometrov.



Vrhunska vodljivost
Motocikel je izjemno lepo vodljiv v vseh pogojih vožnje. Miren je pri divjem pospeševanju, vstopanju v ovinke ter naglem zaviranju. Voznik se z motociklom lepo zlije v celoto. Sam občutek na motorju je še najbolj podoben tistemu na BMW S 1000 RR. Odlične zmogljivosti agregata zahtevajo tudi odlične zavore. Za zaviranje skrbijo Tokico zavorne čeljusti, spredaj koluta premera 320 mm in zadaj 220 mm. Zavorni sistem je opremljen z elektronsko kombiniranim ABS sistemom. ABS deluje izvrstno in po našem mnenju spada pod obvezno dodatno opremo. Glede na okretnost in enostavnost za vožnjo je motocikel več kot primeren za vsakodnevno vožnjo. Celo v dvoje krajša pot do morja ne bo prenaporna.

Pomanjkanje elektronike
CBR – ka pa kljub temu, da nas razvaja z odličnim ABS sistemom, ne ponuja nekaterih ostalih elektronskih pomagal. Ta predvsem lajšajo krotenje motocikla v vsakodnevnih cestnih razmerah. Še posebej smo pogrešali sistem nadzora nad zdrsom pogonskega kolesa. Prav tako pa tudi ni mogoče izbirati med različnimi programi vožnje, kar konkurenca že ponuja. Motocikel je torej namenjen predvsem motoristom, ki znajo in zmorejo krotiti zver s skoraj 180 konjskimi močmi ter cenijo že pregovorno odlično voznost superšportnika, ki prihaja iz dežele vzhajajočega sonca.

Podatki o motorju: (Honda CBR 1000 RRA)
Motor: 999 cm3
Vrsta: bencinski, tekočinsko hlajeni, štiritaktni štirivaljnik s štirimi ventili na valj
Moč: 111 kW (178 KM)/pri 12.000 vrtljajih na minuto
Navor: 112 Nm/ pri 8.500 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 7,5 litra/100 km
Zmogljivosti: preko 250 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 2,075 x 685 x 1,130, medosna razdalja 1,410
Teža: 210 kg (masa vozila pripravljenega za vožnjo)
Cena:  15.190 EUR

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.