Avto
60 ogledov

Družinski velikan z ESP za 9.250 evrov

Dacia dokker
1/22
Gregor Prebil
Dacia svojo paleto vozil pri nas širi za model dokker, ki je na voljo kot petsedežni potniški model, oziroma dvosedežno lahko gospodarsko vozilo. Potniški dokker z ESP stane najmanj 9.250 evrov, obrtniki si lahko LGV različico z ESP omislijo za 7.990 evrov.

Dokker je po lanski predstavitvi končno tudi na slovenskih tleh in bo pomagal pri uveljavitvi znamke Dacia, ki pri nas svoje modele prodaja od leta 2005 naprej, lani pa je prodaja že presegla številko 1.000 avtomobilov v enem letu.

Večji kot kangoo

Dacia dokker | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
K višanju prodaje pripomorejo novi modeli z novim hišnim obrazom, ki ga tako kot enoprostorec lodgy, s katerim si deli platformo, povzema tudi dokker, ki je pravzaprav Daciin kangoo, čeprav je daljši in širši, cilja pa na manj zahtevne kupce, ki iščejo novo vozilo z garancijo.

Kangooja pri nas kupujejo družine, ki si želijo več opreme, dokker pa bo lovil tiste, ki ne potrebujejo vsega možnega udobja, iščejo pa predvsem enostavnost uporabe, funkcionalnost in dobro razmerje med ceno in prostornostjo.

Na drugo klop je moč namestiti tri otroške sedeže (isofix), prtljažnik v osnovi ponuja 800 litrov prostora (do police roloja), kar je 100 litrov več kot pri kangooju, ob podrtju klopi pa ta naraste do 3.000 litrov, nakladalna dolžina pa takrat meri 1,57 metra. Uporabnost veča velika odprtina drsnih vrat, ki meri več kot 70 centimetrov.

ESP za doplačilo

Dacia dokker | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Na voljo sta dva nivoja opreme (ambiance), standardno pa prinaša štiri zračne blazine, poklopljiv sovoznikov sedež, električni pomik sprednjih stekel, … Bogatejša in za 1.200 evrov dražja oprema (laureate) dodaja leva ostekljena drsna bočna vrata, klimatsko napravo, meglenki spredaj, kromirane elemente v notranjosti in drugačno oblazinjenje, okrasne pokrove koles, vzdolžne strešne nosilce, voznikov sedež in volanski obroč nastavljiva po višini, … ESP stane 250 evrov, a bodo pri nas naročali le vozila z omenjenim sistemom.

Od dodatne opreme si lahko kupec omisli znani multimedijski sistem Media Nav z ekranom na dotik in navigacijo (400 evrov), pomoč pri parkiranju zadaj (200 evrov), omejevalnik hitrosti (100 evrov), gretje sedežev spredaj (150 evrov), … Konec leta bo na voljo tudi tempomat.

Tudi turbobencinski agregat

Dacia dokker | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Na izbiro sta dva preizkušena 1,5-litrska renaultova dizelska motorja z 55 kilovati moči (75 KM), oziroma 66  konjskim močmi (90 KM). Na bencinski strani je že znan 1,6-litrski MPI agregat z 60 kilovati moči (82 KM), nov je 1,2-litrski turbodizelski motor z 84 kilovati moči (115 KM). V vseh primerih agregati izpolnjujejo norme Euro5, vsi pa so kombinirani s petstopenjskim ročnim menjalnikom.

Cene se začnejo pri 9.250 evrih za 1,6-litrski motor in osnovno opremo, ter končajo pri 12.400 evrih za močnejši dizel in najvišjo stopnjo opreme.

Dokker za obrtnike

Lahko dostavno vozilo z dvema sedežema lahko v osnovi pogoltne do 3.300 litrov prtljage, če si namesto pregrade z oknom za sedežema omislimo premično mrežo v kombinaciji z odstranljivim sovoznikovim sedežem, pa lahko v primeru, ko slednjega odstranimo, dobimo za 3.900 litrov prostora, prevažamo pa lahko predmete do dolžine 3,11 metra. V osnovni opremi je nosilnost 600 kilogramov, v bolje opremljeno in ojačano različico lahko naložimo za 750 kilogramov tovora, ki v višino ne sme presegati 1,2 metra, v širino pa 1,4 metra.

Dacia dokker | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Kupcem so, odvisno od obrti, na voljo tudi predelave (vgradnja polic, električnih priključkov za hladilne naprave, …). Na voljo so enaki motorji, kot pri potniškem dokkerju, razen 1,2-litrskega turbobencinskega agregata. Cene pa se za različico z bencinskim motorjem začnejo pri 7.990 evrih (z ESP), najcenejši dizel stane 9.370 evrov (z ESP).

Garancija velja tri leta ali 100.000 prevoženih kilometrov, podaljšano jamstvo (5 let/100.000 km) nakup podraži za 400 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.