Avto
19 ogledov

Eksplozivni malček

Renault twingo gordini
1/46
Žurnal24 main
Renault je pred časom oživil športno znamko Gordini. Na preizkus smo dobili twinga gordini z malim 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem in značilnima belima črtama na modri karoseriji.

Tisti nekoliko bolj izkušeni vozniki se gotovo spomnite imena Gordini, ki je za Renault v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja v športne avtomobile predelal več serijskih modelov. Izstopal je renault 8 gordini, ki smo si ga zapomnili po značilni modri barvi z vzdolžnimi belimi črtami.

Novinec twingo gordini se od običajnega twinga GT razlikuje prav po značilni kovinsko modri barvi v odtenku ''malte'' in dveh belih črtah ter drugih okraskih v beli barvi. Na avtomobilu kar mrgoli napisov Gordini, smo pa glede na športni pedigre pogrešali večja kolesa, saj so ta zgolj 15-palčna, kar deluje celo malo neresno. V belo-modri notranjosti v pozitivnem smislu izstopajo zelo dobro profilirani športni sedeži, ki so dovolj čvrsti, da vas pri hitrejši vožnji med ovinki ne bo premetavalo. Zadnja sedeža sta tudi vzdolžno pomična, zato nudi več prostora, kot bi sklepali glede na dimenzije. Značke, ki v vsakem trenutku opozarjajo, da sedimo v gordiniju, so tudi v notranjosti, na volanu in sedežih, to pa je na žalost tudi vse. Sprememb na podvozju, zavorah in motorju francoski inženirji niso udejanjili.



 

Tako smo se zadovoljili z znanim turbobencinskim 1,2-litrskim motorjem (74 kilovatov), če želite še več, pa boste morali poseči po različici RS. No, naj vas pomirimo, že 100 konjev ob turopolnilniku pomeni, da je Renaultov športni malček še kako nabrit in eksploziven. Njegova specifičnost je funkcija overpower, kar pomeni, da pri naglem pritisku na stopalko za plin njegova moč v drugi, tretji in četrti prestavi za kratek čas naraste na 105 konjskih moči, navor pa iz 145 Nm na 151 Nm. Mali in okretni twingo se je s svojimi pospeški izkazal za odličnega v mestnem okolju ob hitrih pospeševanjih, ne pa tudi na odprti cesti, ko kar preveč poskakuje, podvozje in lega na cesti pa nista kos svoji nalogi. Vožnja pri višjih hitrostih je lahko že nevarna. Menjalnik je natančen in je dobra izbira tudi za bolj umirjeno vsakodnevno vožnjo. Poraba je v povprečju med šestimi (umirjena vožnja) in devetimi litri.

Osnovna različica stane 12.700 evrov, testno vozilo pa 14.040 evrov.

Podatki o vozilu: (Renault twingo TCE 100 GT Gordini)
Motor: 1194 cm3
Vrsta: štirivaljni turbobencinski
Moč: 74 kW (100 KM) pri 5500 vrt./min.
Navor: 145 Nm pri 3000 vrt./min.
Poraba: 6,8 litra/100 km, 132 gramov CO2
Zmogljivosti: 185 km/h, 9,8 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.600 x 1.654 x 1.470, medosna razdalja 2.370
Prtljažnik (v litrih): 165–960
Masa: 980 kg
Cena: 12.760 € (osnovni)/14.040 € (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.