Avto
755 ogledov

Fiat 500L našel še precej koristne rezerve

Fiat 500L
1/17
Saša Despot
Fiat 500L in njegova izpeljanka cross želita eden s tipično družinskostjo, drugi pa še z modnim terenskim videzom še naprej snubiti ljubitelje italijanskega dizajna in uporabnosti.

500L je že kar nekaj let na trgu in čas je že bil, da se posodobi z najnovejšimi pridobitvami na področju tehnologij in udobja. Časi manjšim enoprostorcem sicer niso naklonjeni, a 500L očitno meni, da je mogoče iz dizajna serije 500 počrpati še kar nekaj idej za moderne uporabnike. Da je "in", skušajo Italijani dokazati tudi tako, da so mu dodali priimek urban.

Avtomobil je zaradi novih odbijačev malenkost daljši. Opazna je zelo predrugačena motorna maska s svetili, s čimer 500L povzema glavnino idej, ki so jih privoščili pomlajenemu bratcu 500. Vse skupaj resnično deluje precej osveženo, zadaj pa boste mlajšega od starejšega ločili po premestitvi meglenke in vzvratne luči pod odbijač.

Fiat 500L | Avtor: Saša Despot Saša Despot

500L cross, ki zamenjuje prejšnjo različico trekking, sicer še vedno nima 4x4 pogona, ima pa zato prav tako precej posodobljen videz, ki poleg vsega sedaj spominja še na tistega iz modela 500X.

Več poudarka na udobju vožnje in pomagalih

Notranjost obeh avtomobilov je prav tako pozitiven premik naprej, v prvi vrsti pade v oči nov volan (kot v 500X, pa nova generacija Uconnect infozabavnega sistema z ekranom pet ali sedem palcev, višje postavljena ročica menjalnika, posodobljena stikala prezračevanja …

Pri obeh različicah pa je ostala notranja praktičnost, ki jo izraža serijska pomična in v razmerju 1:2 deljiva zadnja klop ter prtljažnik z dvojnim dnom, ki ima odvisno od želja na razpolago najmanj 400 in največ 1.480 litri prostora.

Pozitivna novost je serijski sistem za samodejno prepoznavanje nevarnosti in zaviranje v sili city AEB. Vsak 500L ima tudi stikalo za ojačan servoojačevalnik, ki pride prav za vrtenje volana v mestu. Tudi pomočnik za speljevanje v klancu je vedno na razpolago.

Z družino po gobe

Pri različici 500L cross, ki velja za najvišjo stopnjo opreme, zunanja podoba dodatno obljublja, da je mogoče z njo brez težav zapeljati med bolj surove razmere. To utemeljujejo tudi z za 2,5 centimetra višjim podvozjem, pnevmatikami z boljšim oprijemom in vrtljivim gumbom Mode selector, prek katerega voznik preklaplja med nastavitvami porazdeljevanja navora na gnani kolesi ter delovanjem zavor za normalne razmere, za slabši oprijem in za plazenje po klancu navzdol.

 

Fiat 500L | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Vsak 500L je že opremljen vsaj s 5-palčnim osrednjim zaslonom, klimo, bluetoothom, tempomatom in večfunkcijskim volanom, deželna oprema city med drugim doda še tipala za parkiranje, najbogatejša oprema pop star pa pozna stekleno streho, lita platišča (16 palcev), 7-palčni zaslon, dvopodročno klimo, dvojno prtljažno dno … 500L cross pa ima serijsko dvobarvno zunanost, 17-palčna platišča, zadnja električna stekla …

Cene se s stalnim popustom v višini dveh tisočakov pričnejo pri 12.990 evrih za 1,4 atmosferski motor. Paleta motorjev je znana, opcija je robotizirani menjalnik dualogic. Prihodnje leto jih želijo v Sloveniji registrirati med 250 in 300. 

andrej.leban@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.