Avto
33 ogledov

Freemonta so prilagodili našemu okusu

Fiat freemont
1/14
M. K.
Fiat je tudi v Slovenijo pripeljal svojo različico Chryslerjevega journeyja, kar je sploh prvi predstavljen skupni proizvod Američanov in Italijanov. Fiatova različica je prilagojena evropskemu okusu, večino motorne palete pa sestavljajo Fiatovi motorji.

Fiatov križanec med terencem, karavanom in enoprostorcem je freemont, ki je pravzaprav Evropejcem prilagojena različica Chryslerjevega journeyja. V prihodnosti bo skupnih proizvodov z različnimi znamkami in rahlimi spremembami v prid Evropi oziroma ZDA še več.

Freemont je zgolj prvi, glede na to, kaj ponuja, zna prepričati tudi na naši strani Atlantika. Mi dodajamo, da le tiste, ki so v negotovih časih kljub akcijskemu popustu pripravljeni odšteti najmanj 26.130 evrov za osnovno različico. Aduti, s katerimi se hvali, so prilagodljivost, robusten in mišičast videz ter vsestranska uporabnost.

Vedno sedem sedežev, ki se lahko pospravijo

Fiat freemont | Avtor: M. K. M. K.
Zunanjost je robustna, v osnovi je postavljen na 17-palčna kolesa, zadaj pa svetijo LED-luči. V dolžino meri 4,88 metra, medosna razdalja je 2,89 metra, kar naj bi bilo zagotovilo za udobje v notranjosti, ki je vedno namenjena sedmim potnikom. Toliko je namreč sedežev.

Sedeži so razporejeni v tri vrste, vsaka od njih je zaradi boljšega pregleda naprej nekoliko dvignjena, v tretjo vrsto je zaradi zadnjih vrat, ki se odpirajo do kota 90 stopinj, vstopanje olajšano. Voznik in sopotnik sedita visoko na sprednjih sedežih, ki so ergonomski, druga in tretja vrsta sedežev se zložita v ravno dno. Prtljažnik iz osnovnih 167 litrov lahko povečamo na 427 litrov oziroma 1461 litrov, če podremo tudi drugo vrsto.

Kot vsak družinski avtomobil tudi freemont ponuja številne odlagalne površine. Več kot 20 jih skupaj zmore pogoltniti za 138 litrov drobnarij. Notranjost je udobnejša zaradi mehkejših materialov, najbolj izstopajoča novost je barvni ekran na dotik, na katerem upravljamo z navigacijsko napravo, audio sistemom in tudi triobmočno klimatsko napravo, ki ima stikala tudi na osrednji konzoli. Na ekranu se prikazuje tudi slika z vzvratne kamere za pomoč pri parkiranju, ki sodeluje s senzorji spredaj in zadaj.

Fiatovi Multijet motorji in en Chryslerjev motor

Fiat freemont | Avtor: M. K. M. K.
Za varnost je poskrbljeno s sistemi ESP, šestimi zračnimi blazinami, sistemom proti prevračanju vozila … V serijski opremi so tudi triobmočna klimatska naprava, meglenke, tempomat, odklepanje in zagon brez ključa, alarm proti kraji …

Kupci bodo lahko izbirali med tremi paketi opreme, povpraševanje pa bo zaradi majhnih razlik v ceni paketov verjetno v prid bogatejše opremljenim različicam. Na izbiro sta dvolitrska turbodizelska Multijet motorja z variabilno geometrijo in močjo 103 kW (140 KM) ali 125 kW (170 KM), kombinirana pa sta z ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi. Različica AWD, s pogonom na vsa štiri kolesa, je kombinirana s samodejnim menjalnikom ter motorjem 2.0 Multijet 16v s 125 kW (170 KM) ali 3,6 litrskim bencinskim V6 motorjem z 206 kW (280 KM), ki prihaja iz družine motorjev Pentastar Skupine Chrysler.

Za vstopni model z motorjem 2,0 Multijet 16V 140 in dvokolesnim pogonom je ob akcijskem popustu treba pri nas odšteti 26.130 evrov, če bi želeli imeti pogon na vsa štiri kolesa in samodejni menjalnik, vas bo to stalo najmanj 31.200, kolikor stane kombinacija s 3,6 V6 24V AWD. Letos uvoznik načrtuje prodajo 70 freemontov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.