Avto
9 ogledov

Hammond: "Stig mora ostati to, kar je"

Ustvarjalci kultnega britanskega avtomobilističnega TV šova Top Gear. (Foto: EPA Žurnal24 main
Enega najbolj popularnih televizijskih šovov Top Gear lahko od letos gledate tudi na slovenski televiziji. Preberite 2. del intervjuja z voditeljem Richardom Hammondom.

S testiranjem bolj razširjenih in cenejših modelov avtov v veliki meri vplivate na mišljenje ljudi glede njih. Kako gledate na to?
Mi ne želimo ustvarjati mnenja ljudi glede posameznega modela, saj ti niso predstavljeni z vidika 'kupite ta model in ne tega, kjer je ta prostornejši, cenejši' itd. V vsakem prispevku zato tudi vključujemo vložke, ki nimajo nobene vidnejše vloge z nekim modelom, primer takšnega je, ko smo na motorni pokrov porscheja spustili klavir, da vidimo če zdrži tolikšen pritisk. Cilj tu je le vzbuditi zanimanje oziroma gre za humorni vložek. Oddaja ima vlogo zabavanja gledalca, ne pa ustvarjanja mnenja glede nekega modela ali znamke. Za to so druge oddaje.

Koliko ljudi sodeluje pri izdelavi oddaje Tope Gear?
Ne veliko. V produkcijski ekipi je nekje 10 ljudi. Ostale, kot so snemalci in podporno moštvo, pa so nam posodili iz BBC.

Kako pa ohranjate stvari sveže in gledanost na takšnem nivoju, kakršnem je?
To je naloga producenta Andyja Wilmona, ki pred začetkom vsake sezone pride in na ves glas razlaga, kaj vse moramo spremeniti, da bomo drugačni kot prejšnje sezone. Mi (voditelji) nismo drugačni, saj se ne želimo spreminjati, čeprav se zavedamo, da se danes ljudje zelo hitro naveličamo stvari. Ampak Top Gearja se še vedno niso, kar je dobro. Ta drugačnost med vsemi akterji oddaje pa ponovno prinese zadostno mero svežega, konstantnost in tudi humor, kar občinstvo pač ceni.



K temu najbrž prispeva tudi misterioznost okoli Stiga. Kako pomembno za oddajo je, da se ne ugotovi, za koga gre?
Stigova vloga je ena najpomembnejših v oddaji, saj dejansko odraža, kaj pomeni biti "petrol head", obenem pa ravno misterioznost okoli njegove identitete prinaša ta "appeal" med publiko. Ampak Stig je brezimenski in brezobrazni karakter, ki preprosto mora ostati to, kar je. Ima pa tudi vlogo testnega voznika, ki pomeni konstanto, saj po tem ko Jeremy avto testira in se drseč skozi ovinek dere "power", James pa vestno pregleduje detajle glede končne obdelave in zvočne zatesnjenosti, medtem ko vozi bugattija veyrona po pisti,  prav ta avto pelje po testnem krogu in da perspektivo moči in "perfomance" avtomobila tudi v čas.

Zakaj pa vas in ostalih voditeljev nikoli ne vidimo, da bi s kio odpeljali krog po pisti na čas?
To vlogo vožnje na čas smo namenoma pustili Stigu, pri super avtih in gostom v oddaji pri "povprečni" kii. In zato je pomembno, da Stig vedno ostane isti, da so pridobljeni časi primerljivi, gostje pa tako tekmujejo le med sabo, ne pa tudi z nami, saj to ni namen tega dela oddaje.

Kdo od vas pa bi bil najhitrejši, če bi odpeljali krog s kio?
Hja, to bi bilo zanimivo, Jeremy zagotovo ne, ker bi vseskozi vozil počez, James pa tako ali tako ne ve, kje je stopalka za plin (smeh). Torej jaz.

Če bi se reinkarnirali kot avto, kateri model bi bil Clarkson in kateri vi?

Jeremy si zagotovo misli, da bi bil kakšen bugatti veyron ali kot klasika lamborghini mivra, ampak jaz ga vidim kot V8 holden, ker gre za model z velikim in glasnim motorjem, ki je hiter na ravnem in zaradi opletanja zadka počasen v ovinkih (smeh). Sebe pa vidim kot "oguljenega" pegueota 205 GTI, ki sicer ne izgleda nič posebnega, na cesti ali reli pisti pa pusti dober vtis.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.