Avto
20 ogledov

Igrača, ki se ji je težko upreti

1/53
Žurnal24 main
Fiat je za tiste s smislom za modo in skrbjo za ekologijo ponudil model fiat 500 by diesel, ki je plod sodelovanja z znano italijansko modno znamko, dodali pa so mu poskočen dizelski agregat.

Elementov po katerih boste fiat500 by diesel ločili od preostalih fiatovih petstotic je veliko. Najprej ekskluzivna barva, modno noto pa dopolnjujejo atraktivna 16-palčna platišča in logotipi diesel na vratih avtomobila. Emblem italijanske modne ikone najdemo všit tudi na tkanino sedežev in nalepljen na prestavno ročico menjalnika. Po zgledu žepov na džins hlačah so tudi na sedeže všili žepe, v katere lahko skrijete razne drobnarije.



Testni fiat je poseben tudi zaradi 1,3-litrskega multijet dizelskega agregata, ki se je izkazal za živahnega, a je hkrati pravi šparovček. Dizel v fiatu 500 je funkcionalen, vožnja z njim po mestu pa lahkotna in igriva. 75 konjskih moči se na prvi pogled zdi malo, a se nam je v praksi zdelo, da jih majhen turbodizelski štirivaljnik iz sebe iztisne še bistveno več. Motor grabi odlično, saj je navora na pretek že v nizkem območju vrtljajev, podvozje dovoljuje dinamično vožnjo, boste pa zaradi trdega vzmetenja na svoji „koži“ občutili vsako luknjo v cesti. Če je zaradi majhnih dimenzij poskočen v mestih, še ne pomeni, da je zato slabši na avtocesti. Konjenica je dovolj številčna, da vam avtomobilov ne bo treba gledati avtomobilov, tudi pri 170 km/h pa je lega stabilna, občutek za dobrim volanom pa suveren. K zelo solidni odzivnosti in pospešku pripomore dober ročni petstopenjski menjalnik s kratkimi in natančnimi prestavami.

Minus leti zgolj na delovanje motorja, kljub nekaterim zapisom, da je dizelski multijet uglajen motor, smo imeli ob mrzlih jutrih z njim občutek, kot da sedimo v traktorju, ko se ogreje pa tudi ušesa nehajo trpeti.

Poraba na testu je bila kljub temu, da se nismo trudili voziti varčno, v kombinirani vožnji v povprečju zgolj 5,0 litra na 100 kilometrov, v mestu pa 5,7 l/100 km.



Fiat 500 by diesel je dobro založen z opremo, ki se je ne bi sramovale niti bolj prestižne limuzine. K varčni vožnji pripomore start/stop sistem, k varnosti sistem ESP, testnik je imel še parkirne senzorje, 16-palična aluminijasta platišča, delno usnjene sedeže in še marsikaj drugega, vse to pa na žalost ceno privije v višave. Za tako opremljeno različico fiatovega posebneža je treba po ceniku odšteti 18.431 evrov, cena s popustom pa je za 1.700 evrov nižja.

Podatki o vozilu: (Fiat 500 1.3 multijet by diesel)
Motor: dizelski, štirivaljni, 1.248 ccm
Moč in navor: 55 kW (75 KM) pri 4.000 vrtljajih; 145 Nm pri 1.500 vrtljajih
Zmogljivosti: 165 km/h, 12,5 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 5,0 litra na 100 km (kombinirano na testu)
Mere v mm (D x Š x V): 3546 x 1627 x 1488, medosna razd. 2300
Prostornina prtljažnika: 185/800 litrov
Cena: 15.000 € (osnovni s popustom), 16.734 € (testni s popustom)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.