Avto
21 ogledov

Kabrioleta za vsak dan

Opel cascada in citroën DS3 cabrio
1/25
Anež Petkovšek
Test. Primerjali smo različna koncepta kabrioletov s sedeži v dveh vrstah.

Opel cascada in citroën DS3 cabrio sta že na prvi pogled različno velika avtomobila, vendar ponujata kar nekaj vzporednic – mehko platneno streho, dve vrsti sedežev in veliko premium vsebine.

Na dopust le dva

Citroën je 70 centimetrov krajši, a zaradi drugačne zasnove mehke električnopomične strehe, ki se na zadek povezne kot harmonika, zadaj ponuja celo mesto več kot cascada. V obeh primerih bo v drugi vrsti udobno le otrokom, je pa vstopanje na sedeže zadaj lažje pri cascadi, pri kateri se prvi sedež samodejno pomakne povsem naprej, potnikoma spredaj pa sistem sam elegantno poda varnostni pas.

Opel cascada in citroën DS3 cabrio | Avtor: Anež Petkovšek Anež Petkovšek
Prtljažni prostor na papirju obeta pri obeh; 245 litrov meri pri DS3 cabriu in 280 litrov pri cascadi (z zloženo streho), a imata oba zelo ozko nakladalno odprtino, skozi katero kovčki večjih dimenzij ne gredo. Za pot na dopust je treba podreti zadnjo klop. Takrat prtljažnik v citroënu meri 980 litrov. Cascada je opremljena s sistemom flexfold, ki omogoča hitro in preprosto zlaganje enega ali obeh sedežev, s čimer dobimo prostora za 750 litrov prtljage, a tako kot pri DS3 uporabnost le za dva potnika. Električna mehka streha je pri obeh uporabna v vseh letnih časih, preizkušeno dobro tesnita tudi v avtopralnici, se pa pri francozu odpira do hitrosti 120 kilometrov na uro (km/h), pri nemcu, kjer se zloži v 17, postavi pa v 19 sekundah, pa do hitrosti 50 km/h.

Minus je preglednost

Opel cascada in citroën DS3 cabrio | Avtor: Anež Petkovšek Anež Petkovšek
Ko je pri DS3 streha zložena do konca, lahko voznik dogajanje za seboj spremlja le v vzvratnih ogledalih, med parkiranjem so mu v pomoč parkirna tipala. Cascada je preglednejša, za nameček ima kamero za vzvratno vožnjo. Cascada razvaja s sistemom za podajanje varnostnega pasu in ventilacijo ergonomskih in električnopomičnih sedežev.

DS3 okreten in poskočen

Štirivaljni 1,6-litrski turbobencinski agregat, šeststopenjski ročni menjalnik in športno vzmetenje (standardno) so odlična kombinacija tudi za kabrioizvedenko DS3. Sto petnajst kilovatov moči in veliko navora v nizkih vrtljajih je ob masi dobrih 1.150 kilogramov dovolj za hitre pospeške, medtem ko je poraba odvisna od voznika, v povprečju pa smo izmerili od sedem do devet litrov. Najbogatejša oprema sport chic je bila nadgrajena tudi z dodatki, kot so usnjeni športni sedeži, ki se lahko ogrevajo, in navigacijo, kar je ceno z osnovnih 21.830 evrov dvignilo na končnih, a konkurenci primernih 24.830 evrov.

Cascada za uživanje v vožnji

citroën DS3 cabrio | Avtor: Anež Petkovšek Anež Petkovšek
Novi 1,6-litrski turbobencinski agregat s 121 kilovati moči tudi v režimu sport težko nosi težo 1.733 kilogramov, kar se pozna pri porabi, ki je bila deset litrov. Je pa kilovatov dovolj za lahkotno križarjenje, ki so mu prirejeni šeststopenjski ročni menjalnik, udobno podvozje, še boljši usnjeni sedeži s prezračevanjem in obilica napredne tehnike (sistem za opozarjanje na mrtvi kot, parkpilot parkirni sistem s senzorji spredaj in zadaj, pomočnik za bočno parkiranje, vzvratna kamera), do dobre  navigacije in odličnega ozvočenja. Plus je osnovna cena, ki z bogato serijsko opremo seže do sprejemljivih 27.500 evrov, a navdušenje splahni ob pogledu na končno ceno testnika, ki z vsemi naprednimi pomagali seže do 36.500 evrov.

Opel cascada | Avtor: Anež Petkovšek Anež Petkovšek
Podatki o vozilu: (Citroën DS3 cabrio THP 155 Sport Chic)

Motor: 1.598 cm3, turbobencinski, štirivaljni
Najvišja moč: 115 kW (156 KM) pri 6.000 vrt.
Največji navor: 240 Nm pri 4.000 vrtljajih/minuti
Poraba na testu: 8,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 137 g CO2/km
Zmogljivosti: 212 km/h, 7,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (v mm) (D x Š x V): 3.948 × 1.715 × 1.458, medosna razdalja 2.645
Prtljažnik: 285–980 litrov
Cena: 21.850/24.830 evrov

Podatki o vozilu: (Opel cascada Cosmo 1.6 SIDI (125 kW/170 KM)
Motor: 1.598 cm3, turbobencinski, štirivaljni
Najvišja moč: 125 kW (170 KM) pri 6.000 vrt.
Največji navor: 260 Nm od 1.650 do 3.200 vrtljajev
Poraba na testu: 10,0 litra/100 km (mešani cikel), izpust 148 g CO2/km
Zmogljivosti: 217 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (v mm) (D x Š x V): 4.696 × 1.839 × 1.443, medosna razdalja 2.695
Prtljažnik: 280–630 litrov
Cena: 27.050/36.500 evrov (osnovni 1,6 SIDI 170 KM cosmo/testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.