Avto
80 ogledov

Kako Italijani tajijo, da je z lepotcem nekaj narobe

Laferrari Salon-auto.ch
Vsi doslej izdelani primerki ultrahitrega in dragega ferrarija laferrarija morajo v delavnice zaradi nevarnosti samovžiga. Ne, nikakor ne gre za vpoklic, pri svoji materi prisegajo Italijani.

Precej bizarno se te dni obnašajo v Maranellu, kjer na noben način nočejo priznati, da bi bilo z njihovim lepotcem kaj narobe. Vseeno pa so oziroma bodo vse lastnike laferrarija, ki jih je sicer za zdaj le nekaj deset, obvestili, da jim bodo med rednim servisom še nekoliko nadgradili njihov stroj. Poudarjamo, ne gre za vpoklic.

Med standardnim servisnim postopkom jim bodo tako celoten bencinski tank zaščitili z dodatnim slojem materiala. Ne, ne. Ne gre za vpoklic.

Če tega ne bi naredili, obstaja veliko večja nevarnost, da bi se jim laferrari vžgal in zgorel. Življenja voznikov baje niso ogrožena. Ampak res ne gre za vpoklic. 

Celoten postopek te standardne servisne nadgradnje traja 8 ur. Vendar to še vedno ni vpoklic.

Silno zaželen, do njega le izbranci

Poleg fantastičnega videza laferrarija krasi vrsta naprednih tehnologij izgradnje in pogona. Med drugim tehta le 1.255 kilogramov, njegov V12 motor s 588 kW (800 KM) pa sodeluje še z iz f1 vzetim sistemom KERS, tako da je skupna moč 708 kW (963 KM). Končna hitrost je nad 350 km/h, šlo naj bi za najhitrejši cestni ferrari vseh časov. Laferrari trenutno spada med tako imenovano sveto superšportno trojico, kamor sodita še mclaren P1 in porsche 918 spyder.

V celotni dobi izdelave nameravajo v skladu s tradicijo izdelati 499 laferrarijev, od katerih vsak stane od 1,3 milijona evrov dalje. Vsi so bili še pred premiero leta 2013 že vnaprej razprodani Ferrarijevim najzvestejšim strankam. Med njimi sta nogometaša Samuel Eto'o in Cristiano Ronaldo, pevec Jay Key, pa tudi poslovnež hrvaškega rodu Robert Herjavec. Poznavalci pravijo, da je mogoče vsakega "rabljenega" laferrarija nemudoma prodati še za najmanj pol milijona višjo cifro od tiste, ki jo je plačal prvi lastnik. 

Pogoste težave zaradi samovžiga je imel pred leti tudi model 458 italia, nato pa so po številnih cestnih grmadah le našli rešitev in pri vpoklicu odpravili napako, ko je neustrezno lepilo zaradi vročine popustilo, obloga kolesnega oboda pa je nato lahko prišla v stik z vročim motorjem.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.