Avto
3150 ogledov

Kitajci v Evropo z najemom vozil, znana cena

Aiways U5 Aiways
Avtomobilski salon v Šanghaju je razkril strategijo kitajskega proizvajalca avtomobilov, ki ima že prihodnje leto velike apetite tudi v Evropi in v ZDA.

Kitajski proizvajalec Aiways namerava z avtomobili v Evropo prodreti brez prodajnih salonov. Gre za zagonsko podjetje, ki je na avtomobilskem salonu v Šanghaju predstavilo 100-odstotni električni SUV U5, ki ga bodo v Evropi tržili preko lizing pogodb in ne v prodajnih salonih.

Aiways U5 | Avtor: Aiways Aiways

Borgward BX7 Avto Kitajski premium SUV šokiral s ceno

Aiways namerava U5, dimenzijsko je podoben mercedesu EQC, v Evropo pripeljati v začetku leta 2020. "Menimo, da bomo lahko ponudili ugodno mesečno rento, nižjo, kot za vozila z motorji na notranje zgorevanje, je dejal Alexander Klose, ki je pri Aiways šef za poslovne operacije v Evropi in ZDA.

Aiways U5 | Avtor: Aiways Aiways

Uteži za platišča Avto Pri Kitajcih kupil stroj in začel avtomobilski posel

Kitajci so tudi sporočili, koliko naj bi bila mesečna cena najema za električni športni SUV. V Evropi naj bi bila manjša od 400 evrov, možno pa bo skleniti pogodbo za obdobje, 24, 36 oziroma 48 mesecev. Spodnja cena še ni bila določena, so še sporočili. U5 bodo na Kitajskem sicer prodajali tudi v prodajnih salonih, cena pa bo okoli 35 tisoč evrov. Vozilo bodo sicer proizvajali na Kitajskem. Letos naj bi izdelali okoli 2.000 avtomobilov, že prihodnje leto pa 50.000.

Aiways U5 | Avtor: Aiways Aiways

Avto Kitajci prihajajo v Evropo s poceni električnimi vozili

U5 je narejen na modularni platformi. Karoserija je zgrajena iz aluminija in visoko nateznega jekla. Baterije so hranjene v dno vozila. Standardni model je opremljen s 65-kilovatno baterijo, ki omogoča 503-kilometrski doseg z enim polnjenjem (stari NEDC test), trenutno pa je še v fazi pridobivanja homologacije po novih standardih (WLTP).

Aiways U5 | Avtor: Aiways Aiways

Komentarjev 3
  • Teo Bunta 17:25 27.april 2019.

    Recimo... 64 kwh.... https://youtu.be/kq3OoZoUZBA

  • Teo Bunta 17:23 27.april 2019.

    Nobeden ne laže. Tesla S recimo porabi 2 krat več kot ioniq. S Teslo 100 lahko ob normalni voznji po omejitvah na regionalni cesti narediš tuxi 600 km... Z Kono (64 kwh) smo danes prevozili slabih 500 km do Pirovca ...prikaži veča in parka Krke s porabo 13 kwh na 100 km, avtocesta... Problem pri primerjanju je cesta, relacija in način voznje.

  • Snežinko 09:50 27.april 2019.

    Naj mi nekdo razloži, kako hudiča je lahko s 65kW baterijo domet 500 km, medtem ko ima recimo tesla z enako baterijo domet samo 370km? S tem, da oba lažeta?

Sorodne novice