Zagotovo ste že opazili, da nas žensk, ko pridemo k mehaniku, nihče ne jemlje povsem resno. S
pogledi, nasmehi in besedami nam dajo vedeti, da itak ne bomo povedale nič pametnega.
Najhujši so pooblaščeni serviserji. Sovražim obdobje, ko je avtomobil treba voziti k njim,
saj jim gre samo za denar. Tega, da bi pravo težavo odpravili že prvič, ko jim pripeljete
avtomobil, ne boste dočakali. Brez problema pa vam bodo želeli zaračunati tekočino za steklo, ki
naj bi jo dolili oni, čeprav ste vi to naredili le dan prej. Zelo prepričljivi so tudi takrat, ko
vam poskušajo dopovedati, da z vašim avtomobilom pravzaprav ni nič narobe. Vse je zgolj plod vaše
domišljije. Kdo vozi avto: oni ali jaz? Menda bom vedela, da avto ne vleče, če se vsak dan vozim z
njim. Bolj ko jim dopoveduješ, bolj te prepričujejo, da je avto popolnoma v redu.
Nedavno sem imela težave z avtomobilom. Ko sem čakala na zeleno luč, je avto preprosto
ugasnil. In to ne enkrat (ja, vem, kako deluje sklopka, in tudi speljevanje mi gre). No, in grem k
svojemu pooblaščenemu serviserju in mu pojasnim, kakšno težavo imam. Avto priklopijo na računalnik,
ki ne javi nobene napake. Med vrsticami mi želijo povedati, naj se že enkrat naučim delati s
sklopko.
|
Avto deluje normalno približno dva dni, potem pa se vsa zgodba ponovi. In ponovim se tudi jaz, a mojih predlogov spet nočejo upoštevati. Zdaj se odločijo, da je problem v računalniku, zato mi ga zamenjajo. Vsi ponosno kimajo, da zdaj pa težave ne bo več. Razen za mojo denarnico, seveda.
Izkaže se, da so spet ustrelili v prazno. Ker imam vsega dovolj, storim tisto, kar bi morala že zdavnaj. Avto peljem k mehaniku, ki dejansko ve, kako avto deluje, razmišlja s svojo glavo in se ne zanaša na računalnik. Pogleda loputo, jo očisti in ... avto po dveh mesecih še vedno dela normalno.