Ko gre za zunanjost, je ford transit connect, z izjemo zadnjih šip, enak potniškemu tourneu connectu, ki smo ga že preskusili. Od njega ga v bistvu loči zgolj zadnji del, na katerem ni stekel, saj namesto potniške kabine razpolaga z zaprtim tovornim prostorom.

Ta je po velikosti nekako v sredini med tistima v manjšem transitu courierju in večjem transitu customu. Z višino 1,259 metra je bliže prvemu, z dolžino 1,797 metra v krajši, in 2,150 metra v daljši različici, pa je bliže drugemu. Različico z večjo medosno razdaljo in daljšim tovornim prostorom smo preskusili tudi na testu. Tovorni prostor razpolaga s prostornino 3,7 litra, ki je precej uporabna, saj je tudi nalaganje tovora dovolj preprosto skozi široka vrata na desnem boku in zadnja krilna vrata, ki se odprejo v široko odprtino.

Zaradi višine 1,259 metra v tvorni prostor sicer ni mogoče nalagati zelo visokih predmetov, temu je namenjen večji custom, manj težav pa je seveda z njihovo dolžino. Testni avtomobil sicer ni bil opremljen z loputo za podaljšanje kabine v potniški prostor, vendar je že tako na voljo več kot dva metra dolžine. In tudi širina 1,628 metra, ki se med koloteki zmanjša na 1,230 metra, ni ravno od muh. Z izjemo ravnega dna iz iverke je tovorni prostor sicer zaščiten le minimalno, torej bo lahko prišlo do poškodb pločevinskega laka, vendar se da tudi to urediti z naknadno vgradnjo, enako pa velja tudi za pritrditvene točke za tovor.

Pol tone nosilnosti
V transita connect gre torej kljub razmeroma omejeni višini, ki mu po drugi strani pušča odprto pot v vse podzemne garaže in pokrita parkirišča, saj z višino ne presega meril za osebne avtomobile, lahko veliko tovora.
Vendar pa je pri nalaganju tovora potrebna še dodatna pazljivost. Če odštejemo voznika in sovoznika ter tekočine, ga lahko obtežimo s 566 kilogrami (celotna nosilnost znaša 747 kilogramov). To sicer ni ravno malo, sploh če opravljate posel, kjer v glavnem delate z lahkimi potrebščinami, vendar pa tudi ne dosega tonske nosilnosti čistokrvnih furgonov.

To gre pripisati tudi temu, da so klasične listne vzmeti,nadomestile vijačne. Transit connect je zato bolje vodljiv in bolj udoben, a se mora odpovedati delu nosilnosti. Ni pa se mu bilo treba odpovedati zmogljivostim pri vleki prikolice, saj ta zavirana lahko tehta do 1.500 kilogramov, nezavirana pa do 750 kilogramov.
Prikladen pogon
Predvsem pa usmerjenost k potniškim osebnim vozilom podpira tudi njegov pogonski sklop, ki ga sestavljata 2-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 90 kilovatov (122 'konjev') in 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik , ki poganjata prednji kolesi. Ta se mu lepo prilega, saj po eni strani praznemu omogoča precej dinamično vožnjo, veliko rezerve pa ostaja tudi za tedaj, ko je tovorni prostor polno naložen in je zadaj še prikolica. In ob porabi okrog šest do sedem litrov dizla v kombinaciji s 50-litrsko posodo za gorivo obeta tudi precej dolgoprogaško avtonomijo.

Notranjost lahkih gospodarskih vozil je že kar nekaj časa povsem blizu kabinam v osebnih avtomobilih in tudi za transita connecta to velja. Menjalnik se upravlja z majhnim stikalcem na sredinski konzoli, kar je prispevek sodelovanja s Volkswagnom , ki ga pri Fordu ne skrivajo. Tako kot VW caddy je namreč zasnovan na Volkswagnovi platformi MQB. Volanski obroč je precej navpičen in obdan z usnjem lepo sede v roke, vozniško okolje pa je tudi v precejšnji meri digitalizirano z le redkimi izjemami fizičnih gumbov. Tudi asistenčni sistemi so na ravni avtomobilskih, vključno z radarskim tempomatom in učinkovito pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, glede na to, da je pogled nazaj omejen, pa pride prav predvsem vzvratna kamera.

Tudi sedenje na obeh sedežih je udobno in obeta spočitost tudi po daljših prevoženih razdaljah. Le urejenost kabine je zelo grobo plastična, kar gre skupaj z njegovo obrtniško naravo, saj je ni težko niti očistiti. Malce manjka tudi različnih površin za odlaganje predmetov. Ob tem velja omeniti, da je testni avtomobil bil bolj s spodnjega dela, kar se tiče opreme, in je marsikaj mogoče še dodati. Morda je od tistega, kar je na voljo, še najbolj zanimiv poseben predal za telefon pod pokrovom, ki ga skrije pred zvedavimi očmi.
