Avto
11 ogledov

Malček, ki ga imajo Slovenci za svojega

Novi twingo je stopil v velike čevlje predhodnika. Čas bo pokazal, ali jim bo do Žurnal24 main
Naslednik Renaultovega malčka, ki je med kupci več kot desetletje privabljal predvsem mlade in tiste ženskega spola, zdaj že vozi po cestah in ob tem ni nepomembno dejstvo, da prihaja izključno iz tovarne v Novem mestu.

Po predstavitvi daljnega leta 1993 je twingo za avtomobilsko industrijo pomenil rojstvo novega razreda majhnih avtomobilov, razreda tako imenovanih majhnih enoprostorcev. Čeprav so se časi od predstavitve prve generacije zelo spremenili in gre za razvoj modela, ki je imel v trinajstih letih več kot milijon kupcev, novi twingo ohranja predhodnikovo poslanstvo. Po obliki je to nedvomno renault in odgovorni pri proizvajalcu teh avtomobilov pravijo, da naznanja oblikovne smernice prihajajočih renaultov (prvega od teh bomo lahko občudovali že jeseni, ko bo prišla nova laguna).

Zadnji del oblikovno ne dohaja sprednjega dela. © SPS

 
Spredaj lepši kot zadaj
Prednji del twinga je oblikovan zelo skladno, je dinamičen, k čemur pripomorejo tudi srebrne površine okoli meglenk v slogu izpeljanke GT, zadek pa precej razočara; popolnoma se podreja prostornosti prtljažnika in prednjemu delu preprosto ne more slediti. Notranjost je mladostna in zgledno prostorna, sredinska konzola prečiščena, preglednost nad dogajanjem okoli vozila pa dobra. Motijo odsev armaturne plošče v vetrobranskem steklu, za odtenek prevelik (in informacijsko ne prebogat) volanski obroč in tudi vprašljiva kakovost izdelave pri nekaterih spojih sredinske konzole. Ta združuje stikala klimatske naprave, ki glede na to, da je avto majhnih mer, (ob vročih poletnih dneh) komajda zmore ohladiti potniški prostor, in stikala naprednega avdiosistema z gumbi na volanu ter priključkom AUX-USB za zunanje naprave.

Prilagodljiva notranjost
Prostornost prednjih sedežev je seveda omejena tako v višino kot širino, če niste ravno dolgin, pa boste sedeli povsem spodobno. Zadaj je prostora manj, a zahvaljujoč močno pomični zadnji klopi zlahka najdete kompromis med dovolj prostornim prtljažnikom (v osnovi  165-litrskim, sicer pa do 285-litrskim) in prostorom za zadnje potnike. Motijo le preveč v prostor segajoča vodila tako prednjih kot zadnjih sedežev, sicer pripomb ni.

Motor s sredine bencinske ponudbe več kot zadovolji, saj pokaže neizmerno veselje do vrtenja. A preveč priganjanja vseeno ne mara, saj postane takrat moteče glasen. Moč nabira zvezno, v pomoč pa sta mu tudi solidno podvozje in volanski mehanizem. Se pa pri hitrejši vožnji njegov nos izkaže za lahkega, saj pri pretiravanju rad uide iz smeri. Zavore in menjalnik motorju dobro sledijo, povprečna poraba pri težji voznikovi nogi pa naraste z dobrih petih litrov na slabih osem. 

PLUS
Videz, prostornost, okretnost v mestnem prometu, prilagodljivost, dovolj zmogljiv motor, avdiosistem.

MINUS
Premalo odlagalnih prostorov, volanski obroč, lega na cesti, ponekod vprašljiva kakovost.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.