Avto
87 ogledov

Mazda6 napada ovinke, beži pred pešci

Mazda6 Mazda
Mazda je posodobila model mazda6. Na zunaj je potrebno novosti iskati s povečevalnim steklom, zato pa bodo toliko boljši občutki med vožnjo.

Hkrati z modelom mazda3 so Japonci najavili še prenovljeni model mazda6. Zunanjščina je praktično nespremenjena, le ogledala imajo malce drugačno obliko.

Mazda6 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
V notranjosti je nov HUD zaslon, ki pozna sedaj polno barvno sliko, drugačen je volan, prvič je v Evropi na voljo tudi s sistemom prepoznavanja znakov, ki med drugim opozarja tudi na znak za prepovedano smer. Pri aktivni varnosti so Japonci dražji sistem na radarju osnovanega sistem samodejnega zaviranja v sili (AEB) zamenjali s takšnim, ki temelji na cenejšem, a še bistveno bolj učinkovitem laserju. Sedaj avto "vidi" kar 100 metrov daleč in prepoznava tudi pešce.

Vse diha kot eno

Poglavitna novost pa je verjetno kar sistem G-Vectoring Control (GVC), ki ga Japonci v modelih 3 in 6 prvič predstavljajo v Evropi. Gre za tehnologijo, ki omogoča polno integracijo delovanja med motorjem, menjalnikom in podvozjem. V praksi to recimo pomeni, da avto v ovinku samodejno popravlja doziranje plina odvisno od impulzov s strani krmiljenja. Na ta način naj bi še dvignili stopnjo dinamike in zanesljive vožnje.

Mazda6 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Pri Mazdi so naslovili tudi eno izmed glavnih kritik dosedanje šestice - hrupnost. Z različnimi popravki na zvočni izolativnosti in pri spremembah na dizelskem 2,2-litrskem motorju naj bi dosegli bistveno tišjo notranjost med vožnjo ter manj vibracij.

Motorji, ki so na razpolago, ostajajo trije 2,0-litrski bencinarji in dva 2,2-litrska dizla, slednja s 110 kW (150 KM) in 129 kW (175 KM). V Sloveniji bo mazda6 že sredi jeseni.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.