Avto
243 ogledov

Mercedes z A-jem najprej v Slovenijo!

Mercedes A
1/38
Žurnal24 main
A kot Attack (napad) je slogan novega mercedes-benza razreda A, ki so ga Nemci na predvečer odprtja 82. avtomobilskega salona v Ženevi prvič pokazali novinarjem – tudi nam. Za Slovence je velika čast, da bo svetovna predstavitev novinca za novinarje poleti potekala na naših cestah. O novincu so za nas ekskluzivno spregovorili šef Daimlerja Dieter Zietche, nemški selektor Joachim Löw in slovenski oblikovalec Robert Lešnik.

Mercedes-Benz razreda A je na trgu že 15 let, v tem času pa je bilo po svetu prodanih več kot 2,1 milijona vozil. A časi so se spremenili in v Stuttgartu so korenito spremenili filozofijo. Razred A odslej ni več prvotno namenjen mladostnim upokojenkam, ampak gre po obliki in vsebini za zelo dinamičen avtomobil, ki v premium kompaktnem segmentu napoveduje preboj v samo ospredje. Ne nazadnje mu v prid govori tudi uspeh njegovega večjega bratca razreda B, od prodajnih rezultatov katerega se vodilnim pri Mercedes-Benzu smeji.

"Novi A razred gre v korak s trendi in še naprej. Želimo privabiti predvsem mlade kupce – tudi s ceno, predvsem pa z najsodobnejšimi tehnologijami in videzom. Naš načrt je, da si bo novinca izbrala vsaj tretjina kupcev, ki pred tem ni bila lastnica naše znamke. Privabiti jih želimo tudi z novimi tehnologijami, kot je povezljivost z vsemi vrstami mobilnih naprav z novimi funkcijami, enostavno povezljivostjo s družabnimi omrežji, kot je Facebook, spletom ..." je za Žurnal24 pojasnjeval prvi mož koncerna Daimler Dieter Zietsche. Dodal je, da bo imel razred A v prihodnje skupno pet izvedenk, tudi limuzino in SUV.

Avtomobil sicer v dolžino meri 429 centimetrov, v širino 178 centimetrov in v višino 143 centimetrov, med drugim pa se hvali z bolj kakovostnimi materiali in bolj prostorno notranjostjo, o kateri smo se lahko prepričali tudi sami.

Na premieri so pri Mercedes-Benzu izdali, da bo za A serijsko vedno na voljo aerodinamični paket in sistem Start&Stop. Med drugim bo imel do sedem zračnih blazin, na voljo bo menjalnik z dvojno sklopko in cel kup varnostne opreme, denimo Collision Warning System, Pre-Safe system, Attention Assist, opcijsko pa AMG Sport styling package, 7G-DCT menjalnik in 4Matic pogon na vsa štiri kolesa.

Eden od sloganov je več moči, manj emisij. Paleto motorjev sestavljajo štirivaljniki s prostorninami med 1,6 do 2,0 litra in močjo med 80 in 155 kW, vsi so podprti z neposrednim vbrizgom in turbo polnilniki. Najbolj ekološki motor naj bi v zrak izpustil 99 gramov CO2.

Očaral je tudi selektorja elfa Löwa

Kot je na takšnih dogodkih običajno, je na premiero poleg novinarjev povabljenih še cel kup znanih osebnosti. Med drugim smo naleteli na Joachima Löwa, selektorja nemške nogometne reprezentance: "Nisem ga še vozil. Moj prvi vtis izpred nekaj tednov, ko sem ga prvič videl, pa je, da gre za lepo oblikovan avtomobil, Ker sem sam športnik, imam rad športne avtomobile. Všeč mi je tudi razgibana zasnova notranjosti."

Po Sloveniji naj bi se v njem vozil Zietsche

Eden najbolj ponosnih na premieri pa je bil gotovo Rasto Oderlap, direktor Autocommercea, slovenskega uvoznika za Mercedes-Benz. Kako tudi ne, ko pa bo naša država poleti na premierni dimanični predstavitvi razreda A gostila več sto novinarjev iz vsega sveta.

Intervju z Rastom Oderlapom, direktorjem Autocommercea:

Kako to, da si je Mercedes-Benz za mednarodno novinarsko predstavitev razreda A izbral Slovenijo?

To je prvinski dogodek za nas. Do zdaj so bile vse predstavitve v zahodni Evropi ali ZDA. Slovenijo so si izbrali, ker pooseblja novo izkušnjo, kot jo tudi nova generacija mercedes-benza razreda A. Gre za povsem nov koncept, novo tržišče, nov segment trga, nove kupce. Na nek način so želeli to poudariti tudi z načinom, kako bo predstavljen ta model na cesti.

Torej bodo Slovenke in Slovenci ta avtomobil prvi videli na cesti v gibanju?

Da. V Sloveniji bo v juniju in juliju na cestah zelo veliko vozil, ki jih bodo vozili specializirani novinarji iz vsega sveta, od ZDA do Japonske.

Koliko avtomobilov bo Mercedes-Benz pripeljal v Slovenijo?

Okvirno 50, kar bo zadoščalo za floto novinarjev.

Kje bo speljana vozna trasa?

Od Brnika proti Portorožu z nekaterimi obvozi in nazaj proti Ljubljani.

Kakšna je vaša vloga pri načrtovanju mednarodne predstavitve?

Vloga Autocomercea pri tej svetovni predstavitvi je, da pomagamo pri navezovanju stikov, komuniciranju z lokalnimi skupnostmi, podjetji in drugimi ter predlagamo Daimlerju, da naredi izboljšave, da bo predstavitev kar najboljša.

Bo v Slovenijo na predstavitev prišel tudi direktor Daimlerja Zietche?

Pričakujemo, da bo to pomemben del predstavitve. Predvidevamo, da bo Slovenija tudi v urniku Zietcheja.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.