Pravzaprav gre za avtomobil v obliki fastback-SUV, za katerega pri znamki pravijo, da v električni obliki ponujal enako osupljivo vozniško izkušnjo kot njihov temeljni športnik alpine A110, a bo temu dodal še udobne zadnje sedeže in 532 litrov prostora za prtljago.
To je potrdil tudi izvršni direktor znamke Alpine Phillip Krief, ki je na predstavitvi poudaril, da je alpine A390 njihov način, kako duha alpine A110 na novo izumijo sv petvratnem športnem fastbacku. Kljub udobni zasnovi in vsakdanji uporabnosti ima namreč alpine A390 vse temeljne poteze športne znamke in združuje športnost in prefinjenost s tehnologijo in visokimi zmogljivostmi.
Povečani alpine A110
V novincu lahko vidimo oblikovna izhodišča alpine A110, ki se odražajo v zaobljenih oblikah, predvsem pa v dveh izboklinah na zadnjem delu strehe, ki spominjajo na tisti na strehi alpine A110. Na zadku je tudi difuzor, za katerega so zgled našli na prototipu alpine le mans,na prednjem delu pa izstopa predvsem prečna povezava pred vbočenim pokrovom, ki izboljšuje tok zraka.
Alpine A390 bo na voljo v šestih karoserijskih barvah z možnostjo kontrastne črne strehe, kupci pa bodo lahko izbirali tudi med 20- ali 21-palčnimi litimi platišči, na katerihbodo v vsakem primeru namensko razvite Michelinove gume. Pri znamki so hoteli tudi na ta način poudariti francoski izvor avtomobila, ki ga bodo izdelovali v francoski tovarni v Dieppu, iz njihovih francoskih obratov pa bo prišla tudi večina sestavnih komponent.
V notranjosti bo izstopala kombinacija 12,3-palčnega zaslona merilnikov in 12-palčnega navpičnega zaslona infotainmenta, pod katerim bodo fizična stikala za uravnavanje klime. Armaturna plošča bo sicer z ukrivljenostjo objela voznika in sovoznika, volanski obroč in predvsem sklop treh stikal za upravljanje pogonskega sklopa pa bosta nezmotljivo pokazala, za katero znamko gre. Sedeži bodo seveda oblečeni v alkantaro.
Trije elektromotorji
Za tehnično osnovo so poskrbeli z modularno električno platformo AmpR medium, ki si jo alpine A390 deli z renaultom meganom in scenicom E-tech, nissanom ariyo in še nekaterimi modeli iz Renaultove naveze. Gre za okrepljeno različico, ki ima kar tri elektromotorje, enega spredaj in dva na zadnji premi, ki poskrbita za približek vožnje avtomobila z zadnjim pogonom.
Alpine A390 bo na voljo v dveh različicah. V "osnovni" različici GT bodo elektromotorji razvijali sistemsko moč 295 kilovatov in 2,121 tone težkega križanca v 4,8 sekunde pospešili do 100 kilometrov na uro, pospeševanje pa se bo zaključilo pri največji hitrosti 200 kilometrov na uro. Močnejša različica GTS bo razpolaga s sistemsko močjo 345 kilovatov, ki bo zadostovala za šprint v 3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 220 kilometrov na uro.
Na voljo bo tudi pet voznih načinov z različnimi nastavitvami vektoringa navora, za dodatno razburjenje pa bosta poskrbela še "launch control" in gumb za instantno povečanje moči med prehitevanjem.
Več kot 500 kilometrov
Obe motorni kombinaciji se bosta napajali iz baterije s kapaciteto 89 kilovatnih ur, ki ji bo učinkovitost povečevala toplotna črpalka. Alpine A390 GT bo lahko s polno baterijo prevozil do 555 kilometrov, alpine A390 GTS pa do 520 kilometrov. Hitro polnjenje baterij z enosmernim tokom z močjo do 190 kilovatov bo v manj kot 25 minutah poskrbelo za polnjenje baterija s 15 na 80 odstotkov kapacitete. Na voljo bo tudi polnjenje z izmeničnim tokom z močjo do 22 kilovatov, na voljo pa bo tudi funkcionalnost V2G.
Alpine bo začel naročila za alpine A390 sprejemati novembra, ob tem pa bo ponudil tudi vključitev v prednostno shemo Alpina A-Pass, ki bo imetnikom omogočila zgodnji dostop do naročila, spremljanje novic o avtomobilu in ekskluzivne "earbudse". Natančna cena še ni znana, vendar je bilo na predstavitvi namignjeno, da se bo gibala nekje med 65 in 76 tisoč evri.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲