Evropska kia EV5, ki je, tako kot Kiini drugi električni modeli, zasnovana na električni platformi E-GMP, in se z dolžino 4,61, širino 1,875 in višino 1,675 metra ter medosno razdaljo 2,75 metra pri nas uvršča med manjšo kio EV3 in veliko kio EV9, se precej razlikuje od kitajske različice.
Predvsem nima štirokolesne različice, ampak le različico s prednjim motorjem, ki razpolaga z močjo 160 kilovatov in navorom 295 njutonmetrov, ki ji omogoča, da v 8,4 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Možna je tudi vleka zavirane prikolice z največjo maso 1.200 kilogramov ter vožnja z i-Pedalom.
530 kilometrov dosega
Drugačna je tudi shramba energije, Medtem, ko je kitajska kia EV5 opremljena z litij-železo-fosfatno baterijo, ima evropska kia EV5 nikelj-mangan-kobaltno baterijo s kapaciteto 81,4 kilovatne ure, ki obeta doseg do 530 kilometrov.
Na hitri polnilnici z enosmernim tokom jo je mogoče polniti z močjo do 150 kilovatov, kar je dovolj, da se z 10 do 80 odstotkov napolni v dobre pol ure. Možno je tudi polnjenje z izmeničnim tokom do moči 11 kilovatov. Avtomobil je opremljen tudi s funkcijo V2L z močjo do 3,6 kilovata ter možnostjo funkcije V2G.
Znano okolje
Kia EV5 oblikovno sledi ostalim električnim križancem korejske znamke. Notranjost je urejena s Kiinim uporabniškim vmesnikom ccNC, ki omogoča nadgradnje na daljavo in deluje preko panoramskega zaslona, v katerem so združeni 12,3-palčna instrumentna plošča, 12,3-palčni zaslon infotainmenta in 5,3-palčni zaslon klimatske naprave. Možen je tudi digitalni ključ, za zvočno udobje skrbi premijski sistem znamke Harman Kardon, izčrpen pa je tudi nabor asistenčne opreme.
Notranjost po zaslugi škatlaste oblikovne zasnove karoserije zagotavlja veliko prostora za potnike. Zadnja klop se lahko zloži v ravno dno prtljažnika, ki v osnovi zagotavlja 566 litrov, povečan pa 1.650 litrov praznine. Da kabli v njem niso v napoto, je poskrbljeno s prednjim prtljažnikom, ki razpolaga s prostornino 44,4 litra.