Pri slovenskem uvozniku GA Adriatic pravijo, da so s spominom na njihovo izročilo v svet precej uniformnih električnih avtomobilov vnesli nekaj novega. To jim je uspelo že z renaultom 5 E-tech, zdaj pristop nadaljujejo z električno katrco, prihaja pa še električni renault twingo, ki ga bodo izdelovali v Novem mestu.
Poleg tega, da se s svojimi električnimi modeli spominjajo slavne zgodovine, pa bodo pri Renaultu tudi prvi, ki bodo celotno proizvodnjo električnih avtomobilov izvajali v Evropi. Renaulti 4, 5 in twingo bodo zato popolnoma proizvedeni v Evropi, kar velja tudi za njihove baterije, ki so jih doslej uvažali iz Kitajske.
Električna katrca se pridružuje Renaultovim električnim vozilom, ki so se v zadnjih letih precej uspešno uveljavila na evropskem avtomobilskem trgu. V električni ponudbi se bo z dolžino 4,14 metra uvrstila med renault 5 in renault megan, ponudbo pa bo spomladi zaključil še twingo kot Renaultov najmanjši električni model.
Renault 4 bi lahko imenovali tudi električni ekvivalent renaulta clia,od katerega je za 9 centimetrov daljši, za enako dolžino pa je kraji tudi od capturja. Zasnovali so ga na električni platformi za majhne avtomobile AmpR Small, ki pa so jo malo povečali, da je 22 centimetrov daljši od renaulta 5, za dobrih 6 centimetrov pa je daljši tudi od renaulta zoe, ki je bil v svojem času tudi zelo uspešen Renaultov električni avtomobil.
Pri nas bi lahko kupce lovil predvsem z nostalgično obliko, s katero precej zvesto sledi klasični novomeški katrci. Med podrobnostmi, ki takoj padejo v oči, je gotovo enodelna prednja maska z osvetljenim logom, na starodobno katrco pa poleg drugega spominjajo tudi strešni nosilci, črte na boku, značilno trapezasto zadnje okno in kapsulne zadnje luči. Naročiti je možno tudi dvobarvni karoserijski lak, za katerega so pri Renaultu razvili nov postopek brizganja barve, zaradi katerega jim ni treba uporabljati dragih maskirnih folij.
Notranjost je urejena enako kot v električnem renaultu 5, z določenimi spremembami zaradi drugačne karoserije. Sedeži so iz drugačnih tkanin, sredinski konzolo je možno popestriti s 3D natisnjenimi separatorji, zaradi 8 centimetrov dodatka k medosni razdalji je zadnja klop zares uporabna, 12-centimetrski dodatek na previsu pa je omogočil večji prtljažnik, ki v osnovi meri 420 litrov, kar je dvakrat vel kot v renaultu 5. Renault bo prihodnje leto ljubitelje svežega zraka razveselil tudi z možnostjo zložljive platnene strehe.
Pogonska tehnika je enaka kot na renaultu 5, torej z dvema možnima kombinacijama baterije in elektromotorja. Šibkejši elektromotor bo na voljo z baterijo s kapaciteto 40 kilovatnih ur, močnejši pa z baterijo s kapaciteto 52 kilovatnih ur. Baterije bo z izmeničnim tokom mogoče polniti do moči 11 kilovatov, z enosmernim tokom pa z močmi do 80 oziroma 100 kilovatov. Možna je tudi funkcionalnost V2L.
Glede na utilitarno naravo avtomobila so normalnemu, eko in športnemu voznemu programu dodali še program za sneg in terensko vožnjo, renault 4 pa je prvi na voljo tudi z možnostjo vožnje z enim pedalom.
Renault 4 bo na voljo s paketi opreme, evolution, techno in iconic, ki bodo stali najmanj 29.190 evrov, 34.190 evrov oziroma 36.190 evrov. Za financiranje je na voljo tudi popust 1.000 evrov, obe spodnji različici opreme pa sta upravičeni tudi do eko subvencije v višini 7.200 evrov. Uvoznik obljublja, da z dobavami avtomobilov ne bo težav. Do konca leta računajo, da bodo prodali do 50 avtomobilov, prihodnje leto pa okrog 150 avtomobilov.
Kake cene pa saj niso normalni. Čakam kitajca pod 10k
Dol na jugu bi tej ponudbi rekli, "ko voli, nek izvoli"!
Se strinjam z ostalimi komentarorji. Pustimo subvencijo ob strani, cena je previsoka vsaj za deset tisočakov. Očitno se bo še odpuščalo.