Znamka MG, ime je kratica za "Morris Garage", ki j slovela po lahkih zmogljivih roadsterjih, je svoj zadnji klasični roadster MG F predstavila še v devetdesetih letih in je letos prvič zrel za starodobnika. Lani pa je pripravila njegovega sodobnega električnega naslednika MG cybersterja, ki je s prejšnjim tednom na voljo tudi v Sloveniji.
MG cyberster je pri nas na voljo v dveh motornih različicah. Kot MG cyberster trophy extender range s pogonom na zadnji kolesi stane najmanj 65.000 evrov. Elektromotor tej različici zagotavlja moč 250 kilovatov in navor 475 njutonmetrov, kar je dovolj za šprint v 5 sekundah do sto kilometrov na uro.
MG cyberster smo lani na Festivalu hitrosti v Goodwoodu že preskusil na stezi. Vtise s preskusne vožnje lahko preberete tukaj.
Komur to ni dovolj, lahko za najmanj 70.000 evrov kupi MG cyberster GT, ki mu dva elektromotorja zagotavljata štirikolesni pogon ter sistemsko moč 375 kilovatov in navor 725 njutonmetrov. To je dovolj za pospešek do 100 kilometrov na uro v zgolj 3,2 sekunde.
Oba različici sta opremljeni z baterijo s kapaciteto 77 kilovatnih ur, ki jima zagotavlja doseg do 507 oziroma 443 kilometrov in se na hitri polnilnici z močjo do 144 kilovatov z 10 do 80 odstotkov napolni v 38 minutah. Visok je tudi nabor asistenčne, infozabavne in opreme za udobje. Potnikoma je na voljo tudi 249 litrov prtljažnika. V notranjosti izstopa tudi širok zaslon, ki je tridelno zasukan proti vozniku, zanimiv pa je tudi sklop regulatorja voznih programov in sistema.
Notranjost je sicer urejena klasično, izstopajo pa zanimiva vrata, ki se škarjasto odpirajo navzgor, ter platnena streha, ki se do hitrosti 48 kilometrov popolnoma električno odpre ali zapre v le 15 sekundah.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲